Sport1 Banner

מאבק על האליפות? רק 1:1 ליונייטד מול סטוק

| צילום: Gettyimages

מוריניו הבהיר שאסור לאבד נקודות, אבל השדים שוב מעדו והצמרת בורחת

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו דיבר על כך שחודש אוקטובר הוא קריטי במיוחד עבור מנצ'סטר יונייטד. אחרי שבשבוע שעבר התפוצצו השדים על האלופה לסטר (1:4), הם אירחו היום את נועלת הטבלה סטוק לאחד המשחקים היותר קלים בליגה. או כך לפחות כולם חשבו.

במשך 70 דקות לא הצליחו שחקניו של "המיוחד" להכניע את סטוק, וכשמרסיאל כבר עלה מהספסל וכבש – ג'ו אלן, אקס היריבה המושבעת ליברפול, קבע שיוויון דרמטי וסטוק חזרה לביתה עם נקודה סופר חשובה הן לצמרת והן לתחתית. 1:1 בלבד בתיאטרון החלומות.

מיד עם החזרה מפגרת הנבחרות תתארח יונייטד באנפילד אצל סגנית המוליכה ליברפול, שבוע לאחר מכן יארחו השדים את צ'לסי ובין השאר יפגשו במהלך אוקטובר גם את פנרבחצ'ה בליגה האירופית ואת מנצ'סטר סיטי בגביע הליגה, כך שאם מוריניו אמר לפני המשחק שמדובר בחודש קריטי – כעת כבר לא ברור עד כמה מסוגלים מוריניו ושחקניו לחזור למירוץ אחרי שמעדו שלוש פעמים בשבעה מחזורים, שני הפסדים ותיקו היום.

 

הלכה העונה? מוריניו מתוסכל על הקווים (Gettyimages)

 

במשך למעלה משעה לא הצליחה מנצ'סטר יונייטד להכניע את לי גרנט בשערה של סטוק, אלא שמרסיאל ורוני עלו מהספסל ותוך שתי דקות השניים היו מעורבים בשער היתרון שכבש הצרפתי. כאמור היה זה ג'ו אלן שניצל טעויות בהגנה כדי לדחוק מקו השער בדקה ה-83 ולהדהים את האדומים. 

 

זלאטן הגיע כדי לזכות בתארים, אבל לכבוש הוא לא הצליח (Gettyimages)

 

כמו סנדרלנד, גם סטוק עדיין ללא ניצחון העונה – אך בזכות התיקו לפחות טיפסה מעל החתולים השחורים והיא מדורגת כעת במקום ה-19 והלפני אחרון.

 

לי גרנט. הופעה פנומנלית של השוער (Gettyimages)

 

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, אריק ביילי, כריס סמולינג, דיילי בלינד, פול פוגבה, אנדר הררה (ממפיס דפאיי 84), ג'סי לינגארד (אנטוני מרסיאל 67), חואן מאטה (וויין רוני 67), מרכוס ראשפורד, זלאטן איברהימוביץ'.

סטוק: לי גרנט, גלן ג'ונסון, ראיין שואוקרוס, ברונו מרטינס אינדי, אריק פיטרס, ג'ו אלן, גלן ווילאן, ג'ף קמרון, שרדאן שאקירי (פיליפ בארדסלי 90), ווילפריד בוני (פיטר קראוץ' 77), מרקו ארנאוטוביץ' (ג'ונתן וולטרס 77).

מהלך משחק

דקה 2

פוגבה התעלל בהגנת האורחת והשאיר את איברהימוביץ' באחד על אחד, אבל השבדי נעצר פעמיים אצל גרנט.


בעט חלש מדי ונבלם פעמיים (Gettyimages)

דקה 55

ג'ו אלן, אקס ליברפול, מצב את עצמו באחד על אחד מול דה חאה ומחמישה מטרים בעט חלש לידיו של הספרדי. איזו החמצה.

דקה 70

0:1 למנצ'סטר יונייטד! השדים האדומים הצליחו להכניע את גרנט. אחרי החמצות רבות, רוני ומרסיאל – שנכנסו שתי דקות קודם לכן – החליפו מסירות והצרפתי בעט לרשת.


עלה מהספסל ומיד מצא את הרשת. מרסיאל חוגג (AFP)

דקה 83

1:1! ג'ו אלן הדהים את תיאטרון החלומות. ג'ונסון פרץ ובעט היטב, הכדור פגע בדרך בשחקן הגנה ושינה כיוון, דה חאה הגיב לא טוב ובסופו של דבר הקשר דחק מקו השער.


אלן לא יודע את נפשו מרוב אושר (Gettyimages)

דקה 89

וואו! פוגבה נגח מארבעה מטרים בלבד למשקוף אחרי הרמה של ראשפורד. החמצה גדולה נוספת של הצרפתי.


פספס את המסגרת מארבעה מטרים בדרך לתיקו מול האחרונה בטבלה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי