Sport1 Banner

לסטר? סערה באנגליה אחרי ה-2:2 האלים בדרבי הלונדוני

ססק טען
ססק טען |

שיא הצהובים בפרמייר-ליג הושווה, רוז הפיל את הידינק וססק בלב המהומה

(גודל טקסט)

לסטר חגגה זכייה היסטורית באליפות, ומעט נשכחה העובדה שהסיבה שהיא זכתה, ה-2:2 בין צ'לסי וטוטנהאם, היה אחד המשחקים המלוכלים בהיסטוריה של הפרמייר-ליג. לא פחות מ-12 כרטיסים צהובים נשלפו – מספר זהה לשיא השלילי הקודם, שנקבע בשני משחקים קודמים: וולבס-ניוקאסל ב-2010 ולידס-צ'לסי ב-1998 (11 צהובים ואדום אחד).

 

 

על טוטנהאם יוטל קנס אוטומטי של 25,000 ליש"ט, לאור העובדה שתשעה שחקנים שלה הוצהבו. היא עלולה לאבד מספר שחקנים שחקנים חשובים, מה שעלול להשפיע על המאבק על המקום השני והשלישי בליגה. יתכן שכך ארסנל תצליח שוב לעקוף את התרנגולים, מה שקרה בכל אחת מ-20 השנים תחת ארסן ונגר.

 

 

האירועים האלימים התחילו עוד במחצית הראשונה, כאשר קייל ווקר בעט בפדרו. מוסא דמבלה ואריק לאמלה עשויים גם הם לספוג עונשי הרחקה אחרי שצילומי הטלוויזיה הראו אותם מבצעים עבירות חמורות: דמבלה נראה מכניס אצבע לעין של דייגו קוסטה וגם לאמלה אף הוא התפרע. אם הם יורחקו הם יצטרפו לדלה עלי, שהורחק עד סיום העונה לאחר שהכניס אגרוף בבטנו של שחקן ווסט ברומיץ'.

 

משחק סוער, וכמובן קוסטה מעורב (AFP)

 

שחקן נוסף שעמד במוקד הסערה הוא ססק פברגאס. במהלך המשחק הספרדי נשכב על הדשא, ומיד לאחר מכן לאמלה דרך על ידו, כשבמקביל המגן דני רוז ביצע עבירה קשה על וויליאן. ססק הציג את ידו הפגועה לשופטים, אבל הם התעלמו ממנה.

 

הספרדי המתודלק בעצבים היה מעורב בתקרית אלימה בסיום המשחק, ואולי אפילו הלהיט אותה. לפי הטענות, בסיום המשחק שקבע שטוטנהאם לא תזכה באליפות, פברגאס הקניט את אנשיה רגע לפני שהשחקנים ירדו מהדשא אל חדרי ההלבשה. ההקנטה הובילה להתלהטות הרוחות, במהלכן רוז דחף את מאמן הבלוז חוס הידינק והפיל אותו בצורה מביכה למדי. בהמשך הידינק התעשת ומנע ברגע האחרון מאיש צוות של צ'לסי לאגרף שחקן טוטנהאם.

 

בלב הסערה. ססק (AFP)

 

ססק גם עלה לכותרות לפני המשחק מסיבה אחרת והזויה למדי. הוא נשאל מי הקשר הטוב ביותר שהוא אי פעם שיחק איתו, ובמקום לבחור שמות כמו צ'אבי, אנדרס אינייסטה או אולי אדן הזאר, הוא לא התבלבל ובחר במת'יאו פלאמיני.

 

דווקא גארי קייהיל מצ'לסי ביקש מההתאחדות האנגלית להתחשב באופן מיוחד בעובדה שהיה מדובר בדרבי חם ולנהוג לפנים משורת הדין ולא להעניש שחקנים. "כשכל כך הרבה מוטל על כף המאזניים, אתה לא יכול לצפות שהשחקנים יהיו רגועים".

 

 

Guus Hiddink getting pushed over after Chelsea Spurs  pic.twitter.com/JW0udaXUTy

— Football Fights (@footbalIfights) May 3, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי