Sport1 Banner

לא מושלמת: 2:2 לצ'לסי עם סוונזי, צמד לקוסטה

קוסטה. המושיע של צ'לסי
קוסטה. המושיע של צ'לסי |

החלוץ הספרדי קבע שיוויון במספרת. הברבורים ניצלו טעויות של קורטואה וקייהיל

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי נותרה הקבוצה היחידה בפרמייר-ליג לאחר שצ'לסי סיימה ב-2:2 מול סוונזי ואיבדה נקודות ראשונות העונה.

 

אנטוניו קונטה יכול להיות מאוכזב מאוד מהתוצאה לאחר שקבוצתו שלטה במשחק מהרגע הראשון והעבירה את מרבית המשחק בחצי המגרש של הברבורים. לצערו שתי טעויות חמורות בהגנה – גאוותו של המאמן – הובילו לשני שערים של המארחים שהעניקו להם נקודה יקרה להמשך.

 

 

למזלם של הבלוז היה להם את דייגו קוסטה, שמצא את הרשת כבר בדקה ה-18, לאחר שכבש בנגיעה אחת לאחר בישול של אוסקר. עם זאת, את המחצית הראשונה הוא יזכור בעיקר בגלל החמצת הענק שלו, לאחר שהצליח להחטיא משלושה מטרים מול השער החשוף.

 

קונטה. יכול להיות מאוכזב (gettyimages)

 

המחצית השנייה היתה גדושה בטעויות בהגנה של שחקני צ'לסי. זה התחיל ביציאה גרועה של טיבו קורטואה שהובילה להכשלה של גילפי סיגורדסון ולשער של האיסלנדי מהנקודה הלבנה (59). שלוש דקות מאוחר יותר הגיעה הטעות של גארי קיהייל שהובילה לשער השני של לירוי פר.

 

קונטה יחפש לחזור למסלול הניצחונות מול ליברפול, במשחק המוקדם של המחזור שייערך כבר ביום שישי. מנגד, הברבורים מקווים שהתצוגה הטובה שלהם מול צ'לסי תאפשר להם לצאת לדרך חדשה ולברוח מהתחתית.

 

 

הרכבים

סוונזי: לוקש פביאנסקי; אלפי נוטון, ג'ורדי אמט, פדריקו פרננדס, ניל טיילור (מודו בארו/ 41); סונג יונג קי, לירוי פר, סטפן קינגסלי, ג'ק קורק, גילפי סיגורדסון (אנחל רנגל/ 88); פרננדו יורנטה.

 

צ'לסי: טיבו קורטואה; בראניסלב איבנוביץ', גארי קייהיל, ג'ון טרי, ססר אספיליקווטה; אנגולו קאנטה, נמניה מאטיץ' (ססק פאברגאס/ 76), אוסקר (מיצ'י בטשואי/ 88), אדן הזאר, וויליאן (ויקטור מוזס/ 77); דייגו קוסטה.

 

מהלך המשחק

דקה 18

צ'לסי עלתה ליתרון 0:1: אוסקר מסר לקוסטה על סף הרחבה, הספרדי בעט בנגיעה אחת מ-18 מטר לפינה הימנית ופנימה.


קוסטה. שער שלישי העונה (gettyimages)

דקה 40

הזדמנות ראשונה לסוונזי. סיגורדסון קיבל כדור על סף הרחבה ובעט כדור שטוח לפינה הרחוקה, אך הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 43

ההחמצה הגדולה במשחק. טרי העביר מסירת רוחב אחרי כדור קרן, קוסטה היה צריך רק לגלגל פנימה, אך הצליח להחמיץ משלושה מטרים והכדור יצא לחוץ.


קוסטה. ההחמצה הגדולה בקריירה? (gettyimages)

דקה 59

סוונזי משווה ל-1:1: בארו מסר כדור רוחב, קורטואה יצא לא טוב והכשיל את סיגורדסון ברחבה והשופט הורה על הנקודה הלבנה. האיסלנדי לקח את הבעיטה בעצמו והשוה את התוצאה.


קורטאה וסיגורדסון. טעות חמורה (gettyimages)

דקה 62

סוונזי עלתה ליתרון 1:2: עוד טעות חמורה בהגנת צ'לסי. קייהיל לא הצליח להרחיק וניסה למסור לקורטואה, פר הצליח להשיג אותו וכבש את שער היתרון עבור הברבורים.



פר. ניצל את הטעות של קייהיל (gettyimages)

דקה 80

צ'לסי השוותה ל-2:2: לאחר דקות של לחץ על שער סוונזי, קוסטה מצא את הרשת במספרת נהדרת אחרי הרחקה גרועה של הגנת הברבורים.

 

עוד באותו נושא: דויד לואיז, דייגו קוסטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי