Sport1 Banner

לא באלופות: סיטי נוצחה 4:2 בסאות'המפטון

מכה לקראת יום רביעי. מנצ'סטר סיטי
מכה לקראת יום רביעי. מנצ'סטר סיטי | צילום: AFP

מאנה הבקיע שלושער מול הרכב חסר של פלגריני. הכרטיס לצ'מפיונס יברח?

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי הגיעה לסאות'המפטון על מנת להבטיח את אחד מארבעת המקומות הראשונים בליגה אבל הובסה 4:2. הסיטיזנס יגיעו ביום ברביעי לסנטיאגו ברנבאו במטרה להעפיל לגמר ליגת האלופות ויכול להיות שהם יהיו חייבים לזכות בו על מנת לשחק במפעל גם בעונה הבאה.

מנואל פלגריני העדיף לתת מנוחה לשחקנים לקראת המשחק מול ריאל מדריד ועלה בהרכב משני. החלוץ קלצ'י איהנאצ'ו פתח בחוד והחזיר עם צמד שערים שרק המתיקו את טעם התבוסה. 

סיטי הייתה חלשה ברובו של המשחק. ההגנה שלה הייתה רעועה ורק ג'ו הארט, הציל אותה מהפסד בהפרש גדול יותר. גם במצב של פיגור עמוק סרחיו אגוארו, מלך שערי הקבוצה אפילו לא נכנס כמחליף.

המארחים יוצאים מאוד מרוצים מהמשחק. דושאן טאדיץ' וסדיו מאנה להטו והשאירו לתכולים אבק. הסנגלי היה בכל מקום על המגרש וכבש שלושער, טאדיץ' סיים עם שלושה בישולים והוא השחקן הרביעי בלבד בתולדות הפרמייר-ליג שעושה זאת ביותר ממשחק אחד. השלושה האחרים אגב היו ססק פברגאס, תיירי הנרי והישראלי אייל ברקוביץ'.

הרכבים

סאות'המפטון: פרייזר פורסטר; קוקו מרטינה, חוסה פונטה, וירג'יל ואן דייק, ריאן ברטרנד; יורדי קלאסי (רומאו/59'), ויקטור ווtניאמה, סטיבן דייויס, סדיו מאנה (וורד-פראוס/73'), דושאן טאדיץ' (רודריגס/87'); שיין לונג.

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט; פבלו סבאלטה, ניקולס אוטאמנדי, אליקים מנגלה, אלכסנדר קולארוב; ראחים סטרלינג, פביאן דלף (נבאס/64'), פרננדיניו (דמיצ'ליס/60'), סמיר נאסרי; ווילפריד בוני, קלצ'י איהנאצ'ו.

מהלך המשחק

19

שיין לונג היה קרוב להעלות את סאות'המפטון ליתרון כשקיבל כדור מסוכן מהמרכז, אבל החמיץ את המסגרת בסנטימטרים ספורים.

25

שער לסאות'המפטון! טאדיץ' פרץ באגף הימני והכניס כדור לאמצע, לונג הקדים את אוטאמנדי ודחק מקרוב. 0:1.

28

0:2 לסאות'המפטון! כדור ארוך של וואניאמה מצא את טאדיץ' באגף ימין, הסרבי השאיר את סיידו מאנה שלא התבלבל מול הארט וכבש.

מאנה מכפיל את היתרון (AFP)

44

סיטי מצמקת! ההגנה המבולבלת של הקדושים לא הצליחה להרחיק הרמה של נאסרי שהגיעה לראש של איהנאצ'ו ופנימה. רק 1:2 לסאות'המפטון.

57

1:3 לסאות'המפטון! קרן של הקדושים הגיעה לראשו של ואן דייק, הארט הדף למשקוף, הכדור הגיע למאנה שכבש מטווח אפס.

מאנה קובר את סיטי (AFP)

68

1:4 לסאות'המפטון! סיידו מאנה משלים שלושער מעוד בישול מצויין של טאדיץ'.

78

סיטי חוזרת! כדור של נבאס מימין מצא את איהנאצ'ו על סף הרחבה. החלוץ הצעיר שלח בעיטה ברגל שמאל הישר לרשתו של פורסטר. 2:4 לסאות'המפטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי