Sport1 Banner

יומיים להחליט: סטארידג' יעזוב את ליברפול?

סטארידג'. יעזוב ביומיים הקרובים?
סטארידג'. יעזוב ביומיים הקרובים? | צילום: AFP

החלוץ לא מרוצה ממעמדו באנפילד תחת קלופ. יימכר עד סיום חלון ההעברות?

(גודל טקסט)

דניאל סטארידג' נחשב לאחד הכוכבים של ליברפול, אלא שפציעות רבות ויחסים מעורערים עם המנג'ר יורגן קלופ עשויים להוביל לעזיבתו בניגוד לכל הציפיות.

 

כבר בשבוע שעבר התראיין סטארידג' באנגליה והודה שהוא לא מרוצה ממעמדו תחת קלופ וכתוצאה מכך בשידור הטלוויזיוני במשחק האחרון מול טוטנהאם (1:1) עקבו המצלמות אחר סטארידג' המאוכזב. "אנו לא מסוכסכים, אני פשוט יכול לבחור רק 11 שחקנים להרכב ולא הייתה לו הכנה טובה לעונה", אמר בסיום קלופ.

 

 

גם בעונה שעברה היו הרבה עימותים בין החלוץ לקלופ שטען כי הוא שביר מדי ומתלונן על כל כאב. אחרי שכבש צמד נגד ברטון בגביע הליגה השבוע סטארידג' היה בטוח שהוא יעלה בהרכב נגד טוטנהאם, אך נדהם לגלות שירד לספסל אחרי שפתח מול ברנלי ב-2:0.

 

סטארידג'. נדהם לגלות שהוא מחוץ להרכב מול התרנגולים (AFP)

 

בדקה ה-69 למשחק נגד טוטנהאם שלח קלופ את דיבוק אוריגי למגרש במקום קוטיניו וזה כבר עיצבן את סטארידג' שעשה פרצוף ברור שהדליק את כל הנורות האדומות. הוא גם נכנס רק לשלוש הדקות האחרונות, דבר שאותת על השפלה. קלופ הכחיש בסיום ואמר: "אני לא עושה דברים אף פעם נגד שחקן. אני מרוצה שהוא בסגל ואני בטוח שהוא ישחק בהמשך". 

 

קלופ גם טוען שסאדיו מאנה, קוטיניו ורוברטו פירמינו נמצאים ברשימה לפני סטארידג' מכיוון שעשו הכנה טובה יותר בטרום העונה. בקיצור, אין אהבה גדולה בין הצדדים. האם זה יגרום לעזיבת סטארידג' ברגע האחרון? זה יכול לקרות ב-48 השעות הקרובות בלבד, עד לסגירת החלון ב-31.8.

עוד באותו נושא: דניאל סטארידג'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי