Sport1 Banner

ואן חאל במסר: רוני חייב להשתפר, מקומו לא בטוח

רוני חייב לשפר את הכושר שלו. ואן חאל והאנגלי
רוני חייב לשפר את הכושר שלו. ואן חאל והאנגלי |

ההולנדי סבור שיונייטד - פאלאס (21:45) יהווה מבחן לאנגלי לפני הגביע

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)

כשהיא שואבת עידוד מאיבוד הנקודות של יריבתה העירונית מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד תארח הערב את קריסטל פאלאס באולד טראפורד (21:45). הפער בין יונייטד לבין ארסנל עומד כעת על ארבע נקודות, כאשר לשתיהן יש משחק פחות מסיטי, שמוליכה על התותחנים בנקודה אחת בלבד.

 

פאלאס מצדה כמעט בוודאות נשארה בליגה, אך היא תרצה לנשום לרווחה סופית עם עוד כמה נקודות. הקבוצה של אלן פארדיו מרוכזת בעיקר בחצי גמר הגביע האנגלי נגד ווטפורד בוומבלי, אבל גם השדים האדומים נמצאים באותו שלב והם גם פייבוריטים לזכייה, לאחר שישחקו נגד אברטון.

 

 

בתוך כך, ה"סאן" פרסם שטוטנהאם מדואגת מכך שיונייטד מנסה להחתים את מאוריסיו פוצ'טינו בתור המנג'ר הבא שלה, בעקבות הפרסומים שפ.ס.ז' פנתה לז'וזה מוריניו. מזה מספר שבועות שהתרנגולים מנסים להאריך את חוזהו של המנג'ר הארגנטיני לחמש שנים נוספות במשכורת של 5 מיליון ליש"ט, אבל הוא לא חתם עד כה. חוזהו הנוכחי מסתיים ב-2017.

 

SUN SPORT EXCLUSIVE: Poch panic #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/fqIkOxDfeL

— Neil Henderson (@hendopolis) April 19, 2016

לואי ואן חאל טוען שיונייטד לא פחות טובה מטוטנהאם שמקדימה אותה ב-12 נקודות, זאת למרות שהשדים האדומים הובסו 3:0 אצל התרנגולים ובקושי ניצחו את נמושת הליגה, אסטון וילה, עם 0:1 מינימלי. ואן חאל אמר: "ניצחנו העונה 0:1 את טוטנהאם, ועד לדקה ה-70 היינו טובים מהם בוייט הארט ליין, אבל אז נקלענו לחוסר תקשורת. הם ניצחו יותר וכבשו יותר כי יש להם שחקנים יותר יצירתיים. אנחנו נכשלנו לרכוש שחקן יצירתי ולהם יש את דלה עלי, אריקסן, לאמלה ומכונת השערים הארי קיין".

 

בתוך כך, פורסם שממפיס דפאיי עורך בתקופה האחרונה שיחות עם המאמן הההולנדי ועם ראשי היונייטד בקשר ליכולת החלשה שגילה העונה. ואן אמר לשחקן שהוא צריך להוכיח שהוא טוב מספיק כדי לשחק ביונייטד. ואן חאל גם שלח עקיצה כלפי רוני, ואמר שהוא חייב לשפר את כושרו אם הוא רוצה לשחק בחצי גמר הגביע האנגלי. "אני מניח שהוא ישחק בשבת, אבל נראה איך הוא מול הפאלאס". על המשחק הערב אמר ההולנדי: "אנחנו חייבים לנצח אותו והמשחק בגביע כרגע לא מטריד אותי".

 

מנהלים שיחות עקב היכולת החלשה. ואן חאל וממפיס (gettyimages)

 

אנדר הררה יוכל לשחק היום אחרי שהיה פצוע בניצחון על אסטון וילה. בפאלאס ג'יימס מקארתור שחשבו כי הוא גמר את העונה כשיר למשחק, אבל הכוכב יאניק בולאסי לא ישחק בוודאות בשל פציעה.

 

הרכבים משוערים

 

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; מרכוס רוחו, כריס סמולינג, דיילי בלינד, מתיה דרמיאן; מורגן שניידרליין, מייקל קאריק, ג'סי לינגארד; וויין רוני, אנטוניו מרסיאל, מרכוס ראשפורד.

 

קריסטל פאלאס: ווין האנסי; אדריאן מריאפה, מרטין קלי, דמיאן דלייני, פאפא סוארה, מילה ידינאק, ג'יימס מקארתור, ג'ייסון פאנצ'ון, ווילפרד זאהה, באקרי סאקו, קונור וויקהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי