Sport1 Banner

המטוס של יונייטד ביצע נחיתת חירום

שחקני יונייטד. המשחק יתקיים?
שחקני יונייטד. המשחק יתקיים? |

השדים התקשו להגיע לבייג'ינג לקראת המשחק מול סיטי. המפגש בספק?

(גודל טקסט)

מטוסה של מנצ'סטר יונייטד נחת שלא כמתוכנן 70 קילומטרים מבייג'ינג, לאחר שהוא נאלץ לבצע נחיתת חירום בשל תנאי מזג האוויר במדינה.  אחרי דקות ארוכות של חרדה השחקנים והצוות נחתו בשלום בטייז'ין. עם זאת, המשחק מחר (שני) מול מנצ'סטר סיטי (14:30, שידור ישיר בספורטHD1) עדיין בספק בשל תנאי הדשא הירודים ומזג האוויר שצפוי להיות סוער גם בשעת המשחק.

 

ממפיס דפאיי העלה טוויטר שלו מצולם ליד המטוס וכתב: "נאלצנו לנחות אי שם בגלל מזג האוויר. מנסים להמריא לבייג'ין, אבל נאלצים לחכות עד שהואר ישתפר". בסופו של דבר הקבוצה הגיעה לבייג'ינג לקראת המשחק המסקרן מחר בסין. זה אמור להיות המפגש השני בין היריבים-השונאים פפ גווארדיולה וז'וזה מוריניו, מאז עזבו שניהם את ספרד. 

 

 

גווארדיולה נשאל לגבי לחיצת יד עם מוריניו ואמר: "ברור שנלחץ יד. אנחנו אנשים מנומסים, למה שלא נעשה את זה? אני רוצה לנצח וגם כך הוא רוצה. הכי חשוב שהשחקנים שלי לא ייפצעו. תנאי המשחק? אמרו לנו שכר הדשא במצב נוראי"

 

Lost in China and I still figure out what she's calling this place where we stuck #mood Beijing here we go! pic.twitter.com/dKu6tnfnoC

— Memphis (@Memphis) July 23, 2016

 

מאמן סיטי נשאל גם על תאריך חזרתו של וינסנט קומפאני: "אני לא רוצה לנקוב בתאריך, כי הוא נפצע כל כך הרבה פעמים. צריך לתת לו את הזמן המתאים להתאושש. אנחנו מוכנים לחכות". 

עוד באותו נושא: פפ גאוורדיולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי