Sport1 Banner

הדרבי יפריד: 1:3 לסיטי על ווסטהאם

פורח תחת פפ. סטרלינג
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

לפני הקרב עם זלאטן ומוריניו, פפ יצא לפגרה עם חיוך. צמד נהדר לסטרלינג

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה יכולים להיות מרוצים מאוד כשהם יוצאים כעת לפגרת הנבחרות. התכולים גברו 1:3 על ווסטהאם, השיגו את ניצחונם השלישי באותו מספר של מחזורים בליגה ועלו לראשות הטבלה, ובמחזור הבא בעוד שבועיים הם באולד טראפורד לדרבי הגדול, מול עוד קבוצה שמושלמת.

ההופעה אפילו טובה מהתוצאה. שחקני סיטי (GettyImages)

הדבר הכי מאכזב מבחינת גווארדיולה זו כנראה התוצאה הסופית. שחקניו שטפו את המגרש, שלטו לחלוטין, הגיעו לאינספור מצבים אחרי מהלכים נהדרים אך הוגבלו לשלושה שערים בלבד. ובשלב מסוים היתרון שלהם היה רק שער אחד, אחרי שאנטוניו צימק באופן זמני ל-2:1 בדקה ה-57.

 

ראחים סטרלינג, שפורח תחת הנחייתו של גווארדיולה, כבש פעמיים. פרננדיניו הוסיף, אך סיטי הייתה יכולה וצריכה להבקיע עוד הרבה שערים. סרחיו אגוארו היה צריך להוסיף למאזנו עוד כמה כיבושים, אך במקום זאת שלח מרפק לפניו של ווינסטון ריד. קון לא הוענש על ידי השופט, אך עשוי להסתבך עם ההתאחדות במידה ויחליטו לבחון את האירוע באמצעות מצלמות הווידאו.

נהנה תחת שרביטו של גווארדיולה. סטרלינג (GettyImages)

היו חיכוכים עוד לפני המרפק. אגוארו וריד (GettyImages)

ריד נזקק לטיפול לאחר המרפק (AFP)

עוד מוקדם לקבוע אך נדמה כי אצל הפטישים, נראה כי משהו מהקסם של העונה הקודמת קצת נעלם. זהו הפסדם השני העונה, ואמנם הקודם היה מול צ'לסי והנוכחי מול סיטי – אבל שני מפגשים שבעונה שעברה הם הוציאו מהם נקודות. מה גם שדימיטרי פאייט שוב נעדר, מסיבות לא ברורות, ולא מן הנמנע כי הכוכב הכי גדול של ווסטהאם בעונה שעברה עוד עשוי לעזוב.

במשחק מוקדם יותר, ווסט ברומיץ' ומידלסברו נפרדו בתיקו 0:0 נטול אירועים. בורו, העולה החדשה מהצ'מפיונשיפ, יוצאת לפגרה עם 5 נקודות וללא הפסד בשלושת משחקיה הראשונים. ברומיץ' עם 4 נקודות במרכז הטבלה.

הרכבים 

מנצ'סטר סיטי: ווילי קאבז'רו; פאבלו סבאלטה, ג'ון סטונס (אלכסנדר קולארוב 59), ניקולאס אוטמנדי, גאל קלישי; פרננדיניו, דויד סילבה, ראחים סטרלינג, קווין דה בריינה, נוליטו (סמיר נאסרי 75); סרחיו אגוארו (פרננדו 88).

 

ווסטהאם: אדריאן; ווינסטון ריד (ג'ונתן קאלרי 78), ג'יימס קולינס, אנג'לו אוגבונה, ארתור מסואקו; מיכאיל אנטוניו, שייקו קויאטה, מארק נובל, גוקאן טורה, אנר ולנסיה (מנואל לאנסיני 60), אשלי פלטשר.

 

מהלך המשחק:

דקה 3

הזדמנות לסיטי: אגוארו מכדרר לכיוון הרחבה ומ-18 מטרים בועט שטוח ברגל שמאל לפינה הקרובה, אך לא מספיק מדויק.

דקה 5

הזדמנות לסיטי: פרננדיניו חוטף כדור במרכז המגרש, מעביר לסילבה שמסתובב מתקדם מעט ומנסה מ-20 מטר לסובב לפינה הרחוקה, אבל גם הוא לא מספיק מדויק.

דקה 7

0:1 סיטי: זה היה באוויר, וזה הגיע מהר. סילבה חתך מצד ימין לאגף שמאל, הכניס כדור נהדר מאחורי ההגנה לנוליטו שהמשיך רוחב לסטרלינג שהגיע מהקו האחורי. יופי של מהלך.


יופי של ביצוע (GettyImages)

דקה 18

0:2 סיטי: כדור חופשי למארחים, דה בריינה מגביה נהדר לרחבה ומוצא את פרננדיניו חופשי לחלוטין. הברזילאי לא מתקשה ומ-8 מטרים נוגח בעוצמה לרשת.


עלה גבוה. פרננדיניו (GettyImages)

דקה 26

הזדמנות לסיטי: דה בריינה שוב המוציא לפועל של כדורים חופשיים, הפעם הבלגי מחפש את השער מ-25 מטרים. הבעיטה חזקה ומסובבת יפה אך מעט גבוהה. קרוב.

דקה 30

הזדמנות לווסטהאם: ערבוביה ברחבה של סיטי מסתיימת בהגבהה לפלטשר, החלוץ הצעיר עולה גבוה אך משישה מטרים נוגח לא מספיק מדויק.

דקה 33

הזדמנות לסיטי: דה בריינה מתחיל במהלך ומוסר לנוליטו באגף, הספרדי ממשיך לסילבה שמבצע את העקיפה ומעביר רוחב חזרה לדה בריינה. הקשר ממשיך בנגיעה אך הניסיון מורחק ברגע האחרון. עוד מהלך יפהפה.

דקה 57

ווסטהאם מצמקת ל-2:1: מסואקו פורץ באגף שמאל ומגביה יפה לרחבה, אנטוניו עולה גבוה כהרגלו ומוצא את הרשת.

דקה 65

הזדמנות לסיטי: דה בריינה שולח את אגוארו לרחבה, הארגנטינאי מתקדם יפה, מעביר לשמאל ומזווית לא קלה מוצא את הרשת החיצונית. הוא מתקרב.

דקה 75

אגוארו ניצל מאדום? ריד ואגוארו נכנסים למאבק פיזי, בסיומו נראה כי החלוץ שלח מרפק לפניו של הבלם, שנאלץ לצאת מהמשחק. השופט לא ראה, השאלה היא האם יעשה שימוש בטלויזיה בדיעבד.

דקה 90+2

1:3 סיטי: מהלך נפלא של מסתיים בבעיטה חזקה של סילבה לקורה. סטרלינג משתלט על הריבאונד, עוקף את אדריאן ומגלגל מזווית 0 לרשת.

עוד באותו נושא: ג'ון סטונס, סלאבן ביליץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי