Sport1 Banner

דיווח: קרוס יעבור לסיטי תמורת 50 מיליון יורו?

גאוורדיולה. באיירן תמיד תישאר אצלי בלב
גאוורדיולה. באיירן תמיד תישאר אצלי בלב |

פפ גווארדיולה לאחר ה-1:0 מול באיירן מינכן: "הרגשתי כאילו חזרתי הביתה"

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה אולי לא חלם שמשחקו הראשון כמאמן מנצ'סטר סיטי יהיה מול באיירן מינכן, אבל אתמול (רביעי) הוא ראה את קבוצתו מפסידה 1:0 בקאמבק שלו לאליאנץ ארינה. "הרגשתי כאילו חזרתי הביתה. באיירן תמיד תישאר אצלי בלב", אמר בסיום. המשחק הבא של הקטאלוני צפוי להיות בסין מול מנצ'סטר יונייטד כחלק מטורניר גביע האלופות (שני, 14:30 ישיר בספורט1HD). עם זאת, יש דיווחים כי בשל חשש מסופת ברקים המשחק עשוי להתבטל או לעבור למיקום אחר.

 

עם זאת, סיטי עסוקה מידי ברכש מכדי להיכנס לנוסטלגיה. למרות הדיווחים על הגעתו לבוואריה, לירוי סאנה משאלקה אמור להשלים את העברתו למועדון עבור 42 מיליון ליש"ט ויחתום על חוזה לארבע שנים בהם ירוויח 100 אלף ליש"ט לשבוע. זו תהיה אחת ההעברה הכי גבוהות של שחקן גרמני.

 

 

עם זאת, יכול להיות שהשיא הזה יהיה זמני בלבד, משום שה"מירור" פרסם סיטי  מציעה 50 מיליון ליש"ט על טוני קרוס, קשר ריאל מדריד. עם זאת, בשלב זה לא ברור האם הבלאנקוס מוכנים לשחרר אותו. 

 

גם קרלו אנצ'לוטי ערך את משחק הבכורה שלו כמאמן באיירן ואמר בסיום: "אני מאמין שתהיה לנו עונה מצוינת בבאיירן, כי יש לנו קבוצה טובה מאוד. אני משוכנע שנשיג הרבה דברים טובים ביחד. האווירה היתה מדהימה. מאוד התרשמתי". אריאן רובן שנפצע לשישה שבועות נעדר מהמשחק וכך גם דאגלס קוסטה הפצוע וארתורו וידאל וכן חלק משחקני הנבחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי