Sport1 Banner

דיווח: ווילשייר היה מעורב בקטטה במועדון לילה

שערורייה חדשה. ווילשייר
שערורייה חדשה. ווילשייר |

קשר ארסנל, שחזר לאחרונה לאימונים, בילה עד לפנות בוקר. השחקן מכחיש

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת אנגליה, רוי הודג'סון, סיפר לאחרונה כי הוא מצפה להתאוששות של קשר ארסנל ג'ק ווילשייר מפציעה ארוכה, כי לדעתו יש לו מקום בהרכב של אנגליה ביורו 2016. אל תתפלאו אם דעתו של המנג'ר הוותיק תשתנה בעקבות הדיווח הבוקר (שני) בגופי התקשורת בממלכה.

כל הצהובונים הגדולים באנגליה – "הסאן", "המירור" ו"הדיילי מייל" – מדווחים כי ווילשייר, שחזר רק לאחרונה לאימונים, שהה במועדון לילה בלונדון עד 3:00 לפנות בוקר והיה מעורב בקטטה. השחקן עצמו מכחיש שהיה מעורב בקטטה, אבל בתקשורת כבר טוענים כי ארסן ונגר זועם עליו.

ווילשייר שהה במועדון "קפה דה פאריס" ובשלב מסוים התפתחה קטטה בין מספר חבורות. המשטרה שנקראה למקום הפרידה בין הניצים וחבריו של קשר ארסנל מילטו אותו מהמקום. למרות שניסה להסתיר את פניו ממצלמות האבטחה, ווילשייר צולם והוא עשוי להתבקש למסור עדות. 

סוכנו של השחקן הגיב בלקוניות לאירוע המצער: "אנחנו מודעים לתקרית". לעומתו, שחקן ארסנל בעבר, טרי ניל, היה חריף יותר: "לא מבין למה שחקנים ברמה הזאת לא יכולים לשלוט בעצמם. ווילשייר הוא כישרון ענק שהיה חסר מזל בגלל פציעות וזה רגע מאוד עדין בקריירה שלו. אולי יש כאלה שיגידו שהוא הוציא קצת מרץ, אבל את זה הוא צריך לעשות רק במגרש הכדורגל". 

זו לא הפעם הראשונה שג'ק ווילשייר מסתבך באירועים שלא קשורים לכדורגל. בעבר נתפס קשר ארסנל ונבחרת אנגליה מעשן. ווילשייר לא שיחק אפילו פעם אחת העונה בגלל פציעה קשה ולא מן הנמנע שקבוצתו והנבחרת ימנעו ממנו לראות דשא בעקבות המקרה.

MIRROR: Time to say Tata minister #tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/PJHw9BzJTy

— Neil Henderson (@hendopolis) April 3, 2016
עוד באותו נושא: ג'ק ווילשייר, יורו 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי