Sport1 Banner

דיווח: בונוצ'י קיבל את הצעת מנצ'סטר סיטי

בונוצ'י. הצעה שיהיה קשה לסרב לה
בונוצ'י. הצעה שיהיה קשה לסרב לה | צילום: gettyimages

הסיטיזנס מוכנים לשלם 60 מיליון יורו על בלם יובנטוס. צ'לסי תעשה מחטף?

(גודל טקסט)

כשפפ גווארדיולה חתם במנצ'סטר סיטי במהלך העונה, היה ברור כי הסיטיזנס מתכננים רכישות גדולות בקיץ, והם בהחלט עומדים בציפיות. כתב ה"גזטה דלו ספורט" מדווח היום (שבת) כי לאונרדו בונוצ'י הסכים להצעת הקבוצה לחתום במועדון על חוזה שיעניק לו 8 מיליון יורו לעונה, וכעת הכדור עובר למגרש של יובנטוס.

 

לפי אותו דיווח, שמאשר ידיעות קודמות בנושא, הסיטיזנס מוכנים לשלם 60 מיליון יורו עבור הבלם בן ה-29, הצעה שלגברת הזקנה יהיה קשה מאוד לסרב. במידה והעסקה תצא לפועל הוא יהפוך לשחקן ההגנה השני הכי יקר בהיסטוריה, אחרי דויד לואיז שנרכש ב-62 מיליון יורו.

 

 

גווארדיולה שם לעצמו מטרה לשדרג את הגנת הקבוצה, במיוחד לאור הפציעות החוזרות ונשנות של הקפטן וינסנט קומפני. אגב, המאמן הקטאלוני הגדיר בעבר את בונוצ'י "כאחד השחקנים האהובים עלי בעולם".

 

עם זאת, סיטי היא לא הקבוצה היחידה שרוצה את בונוצי, וגם צ'לסי של אנטוניו קונטה תהיה מוכנה לשלם סכום גדול מאוד עבור בלם נבחרת איטליה. עם זאת, קשה להאמין שרומן אברמוביץ' יסכים לשלם את הסכומים האלה עבור בלם בן 29 והמאמן יאלץ להסתפק בקאלידו קוליבאלי (25) מנאפולי, עליו הם מוכנים לשלם כ-40 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי