Sport1 Banner

דה חאה: מרגיש שפוגבה מעולם לא עזב אותנו

גם הוא מתרגש. דה חאה
גם הוא מתרגש. דה חאה | צילום: gettyimages

שוער יונייטד מתרגש לקראת חזרתו של הקשר. בשישי מחכה סאות'המפטון

(גודל טקסט)

אם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון, פול פוגבה יערוך ביום שישי את הבכורה המחודשת שלו במדי מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים יארחו את סאות'המפטון, ולקהל באולד טראפורד תהיה סוף סוף הזדמנות לצפות בכוכב בפעולה (22:00, שידור ישיר בספורטHD1). 

האוהדים כבר מחכים לראות את הכוכב הגדול שחזר הביתה אחרי ששוחרר חופשי לפני ארבע שנים. לא ברור אם יפתח, אבל סביר להניח שיקבל דקות משחק. 

פוגבה התאמן עד כה לבדו במועדון לפי תוכנית מיוחדת, ויצטרף היום לאימונים עם חבריו. למשחק הקודם מול בורנמות' עדיין לא היה כשיר וגם ממילא גרר עונש הרחקה שספג באחד ממשחקי הסריה A. 

ההתרגשות לקראת חזרתו של פוגבה לאולד טראפורד עוטפת גם את חבריו ליונייטד. דויד דה חאה התראיין לאתר הרשמי ואמר: "זה מרגיש כאילו הוא מעולם לא עזב". 

"אני חושב שזה מאוד מיוחד ששחקן חותם בקבוצה אליה היה שייך בעבר והתאמן באקדמיה שלה", גילה השוער שזכה שלוש שנים רצופות בתואר שחקן השנה של יונייטד. "אני חושב שהוא חזר הביתה ומרגיש בבית ואנחנו מאוד שמחים לראות אותו שוב בקבוצה".


כולם כבר מתרגשים לראות אותו בפעולה. פוגבה (הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד)

הספרדי הוסיף: "הוא נמצא יחד עם החברים שלו מהעבר ונראה כאילו לא עזב מעולם את הקבוצה. הוא תוספת חשובה מאוד למועדון. כרגע יש לנו מיקס של שחקנים מנוסים וותיקים עם צעירים מוכשרים ואני חושב שזה דבר מצוין לקבוצה. זה תורם מאוד להתפתחות של הצעירים. התאמנו קשה מאוד עד כה והפתיחה מעודדת".

מרואן פלאיני שיכולתו הוטלה בספק ואוהדי יונייטד שרקו לו בוז לא פעם, קיבל מז'וזה מוריניו גב. למרות השמועות על עזיבתו הקרובה של הקשר המיוחד טען: "הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו. אם הוא ימשיך ביכולת שהציג מול בורנמות', האוהדים ילמדו לאהוב אותו". 


פלאיני. הקהל שורק בוז, המיוחד חושב אחרת (gettyimages)

כמו שזה נראה, חלון ההעברות עדיין לא נסגר עבור מנצ'סטר יונייטד. לפי הסאן, היא הצטרפה למירוץ אחרי חלוץ סנטוס גבריאל ברבוסה המכונה גביגול יונייטד והציעה עבורו 30 מיליון ליש"ט. השדים האדומים עשויים להקדים את לסטר שחשבה, כי יש כבר סיכום בינה לבין המועדון הברזילאי. 

גם אינטר, יובנטוס, באיירן מינכן ואתלטיקו מדריד התעניינו בחלוץ, כשלפי דיווח בברזיל סנטוס תקבל 26 מיליון ליש"ט וסוכנו 4 מיליון נוספים. יכולתו במשחקים האולימפיים בריו הוכיחה מדוע הוא שווה את הכסף. 

עוד באותו נושא: גבריאל ברבוסה, מרואן פלאיני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי