Sport1 Banner

גווארדיולה טס בחשאי כדי לעקוב אחרי גרימלדו

גרימלדו. עוד כישרון שלא פרץ בברצלונה
גרימלדו. עוד כישרון שלא פרץ בברצלונה | צילום: Gettyimages

מאמן סיטי הגיע עם אחיו לצפות במגן בנפיקה. סכום השחרור: 60 מיליון יורו

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה אדם עסוק מאוד ולא רק בגלל הלו"ז הצפוף של מנצ'סטר סיטי. למרות שהוא מוביל את הפרמייר-ליג בבטחה, בעוד הסיטיזנס מציגים את הקבוצות החמות ביותר באירופה, המאמן ממשיך לחפש חיזוק לקראת חודש ינואר.

 

בעצת אחיו הסוכן, פרה גווארדיולה, הוא טס לפורטוגל בחשאי לפני יומיים (יום שני) לעקוב אחרי המגן השמאלי של בנפיקה ליסבון אלכס גרימלדו הספרדי שהחל את דרכו בברצלונה ב'. אגב, סעיף השחרור שלו עומד על 60 מיליון יורו למרות שהוא נרכש רק במיליון מברצלונה. כבר הבנו שהפורטוגלים יודעים לעשות עסקים. 

 

 

לפי פרסומים בפורטוגל גווארדיולה לקח מטוס פרטי, רכש כרטיסים בחשאי לאחיו ולו, וצפה בו מסייע לבנפיקה לנצח 1:3 את בראגה וטס חזרה לאנגליה עוד באותו היום. גם מנצ'סטר יונייטד, ארסנל ואברטון מגלות עניין בשחקן. נציגים של הקבוצות היו במשחק, אבל בניגוד אליהם פפ הגיע בעצמו לאסטדיו דו לוז' ולא סמך על סקאוטים. 

 

פפ ופרה גווארדיולה. טסו במטוס פרטי (פייסבוק)

 

המגן הספרדי יליד ולנסיה חגג את יום הולדתו ה-21, ומכיר היטב לגווארדיולה שהעלה אותו לסגל הבכיר של ברצלונה בשנתו האחרונה במועדון. הוא עשוי להחליף את המגן גאל קלישי בן ה-31 או אלכסנדר קולארוב בן ה-30 שאיבדו את אמונו של המאמן. בברצלונה יכולים רק להצטער שהם משחררים שחקנים כל כך מהר. 

עוד באותו נושא: אלכס גרימלדו, פפ גאוורדיולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי