Sport1 Banner

איברהימוביץ': "זה המועדון הגדול ביותר בו שיחקתי"

צפו בתקציר
צפו בתקציר |

צפו בו כובש ומסדר ליונייטד זכיה במגן הקהילה. וגם: מוריניו שלח מסר לפוגבה

(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' רק התחיל וכבר זכה בתואר ראשון במדי מנצ'סטר יונייטד. הוא דאג לכך בעצמו. הגבהה של אנטוניו ולנסיה בדקה ה-83, התרוממות של השבדי ונגיחה פנימה. 1:2 למחזיקת הגביע על האלופה לסטר במפגש מגן הקהילה, הכדורגל האנגלי חזר עם עוד הנפה באדום. 

"זה כנראה המועדון הגדול ביותר ששיחקתי בו", החמיא איברהימוביץ' אחרי הסיום ומיד קנה את לב האוהדים המקומיים, אבל בוודאי הרגיז לא מעט תומכי ברצלונה. ויובנטוס. ואינטר. "המועדון היחיד שאני יכול להשוות לכך זה מילאן. אני מרגיש כבוד וגאווה להיות כאן". 

"זהו התואר ה-31 שלי ואני מאושר, בשביל זה באתי", המשיך זלאטן. "מקווה לזכות כאן בעוד הרבה כאלה. אני מרגיש כאן טוב מאוד, הקבוצה נהדרת, חברים טובים, אווירה טובה, שחקנים מקצוענים והמאמן… כולם מכירים את המאמן. הוא רוצה לנצח, הוא עושה הכל כדי לנצח". 

Nr 31 pic.twitter.com/xmpYE787do

— Zlatan Ibrahimović (@Ibra_official) August 7, 2016

"ההופעה שלנו במחצית הראשונה הייתה הרבה יותר טובה מאשר בשניה", ניתח ז'וזה מוריניו. "כשלסטר הגבירה את הקצב, היו לה שלושה שחקנים מהירים והיה שינתה את המשחק. זה ניצחון חשוב, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. לא אהיה מספיק שאפתני אם אגיד שזו הייתה הופעה פנטסטית. היא לא הייתה כזו. תמיד חשוב להתחיל עם תואר". 

על פול פוגבה, שיצטרף תמורת 120 מיליון יורו, אמר מוריניו: "הוא מגיע לקבוצה ווינרית שניצחה בשני משחקיה האחרונים על תואר (הגביע האנגלי ומגן הקהילה), הוא יצטרך לעבוד קשה כדי להיות חלק מהסגל".

"ברכות למנצ'סטר יונייטד, אבל גם לשחקנים שלי כי הם שיחקו נהדר", הראה מנג'ר לסטר קלאודיו ראניירי גישה שונה לחלוטין. "נראה לי שהמינימום שהגיע לנו זה דו-קרב פנדלים, אבל כשאתה משחק מול אלופים גדולים זה יכול לקרות. הם ידעו שהכוח שלנו הוא במתפרצות ועשו הכל כדי לעצור אותנו. אנחנו לא ב-100%, אבל המצב חיובי". 


ראניירי ומוריניו, לחיבוק כזה לא ציפינו (gettyimages)

זו הייתה הפעם ה-21 שמנצ'סטר יונייטד זכתה במגן הקהילה, התואר המקביל לסופרקאפ. ג'סי לינגארד, שכבש את השער הראשון במבצע אישי נהדר, הפך לראשון שמבקיע עבור השדים בגמר הגביע ולאחר מכן במגן הקהילה מאז אריק קאנטונה ב-1996. אגב, בכל שלוש העונות האחרונות זכתה בתואר מחזיקת הגביע.


עוד הנפות בדרך? (gettyimages)


זלאטן, תואר ראשון בבכורה (gettyimages)


פעולה אחת טובה ברגע הנכון. זלאטן (gettyimages)

עוד באותו נושא: מגן הקהילה, קלאודיו ראניירי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי