Sport1 Banner

אחרי 30 שנה: וילה ירדה. הקהל שרק בוז בפתיחה

העתיד קודר. אוהדי וילה
העתיד קודר. אוהדי וילה |

האוהדים גם קראו לשחקנים: "אתם לא ראויים לחולצה". בלאק: "שנה נוראית"

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)

אסטון וילה הסוף. אחרי 30 שנה רצופות בליגה העליונה, אחת הקבוצות הכי ידועות בכדורגל האנגלי נשרה לצ'מפיונשיפ ומי יודע מתי תחזור. הסכנה הגדולה בווילה פארק היא מגורל דומה לזה של לידס יונייטד, נוטינגהאם פורסט, בלקבורן רוברס, קובנטרי וקבוצות דומות.

 

רשמית וילה תרד רק במחזור הבא, מעשית ירדה כבר מזמן, אבל ההפסד 2:1 לבורנמות' אתמול (שבת), שהיה ההפסד השמיני ברציפות, היווה החותמת הסופית להפסד. גם אם ינצחו את כל משחקיהם עד לסיום העונה, יוכלו הוילאנס במקרה הטוב להשתוות לנוריץ' שמעל הקו האדום אך אם הפרש שערים עדיף ב-19. אם סנדרלנד תנצח היום את המוליכה לסטר (15:20, שידור ישיר בספורט1) גם הסיכוי התיאורטי הקלוש לעבור את שתיהן יתפגוג לו.

 

 

הקהל בווילה פארק קיבל את השחקנים עוד לפני תחילת המשחק בשריקות בוז צורמות ועודד רק את ג'ורדן ליידן, המגן שערך הופעת בכורה. אוהדי בורנמות' לא הפגינו יותר מדי אמפתיה עם הקהל המקומי, והקניטו אותם עם שירת: "אנחנו נשארים בליגה". במחצית, כאשר התוצאה הייתה 0:1 לבורנמות', אוהדי הווילה צעקו לעבר השחקנים: "אתם לא ראויים לחולצה של המועדון".  גם כניסתו במחצית השנייה של הכישרון בן ה-20 אדאמה טראורה, שנרכש ב-7 מיליון ליש"ט מברצלונה, לא רוממה את רוחם של האוהדים, במיוחד לא ביום בו ברצלונה נראתה כמו הדבר הכי רחוק שיש מווילה פארק.

 

המטרה – להישאר מקצוענים עד הסוף. בלאק (gettyimages)

 

המנג'ר הזמני אריק בלאק כינה את מצב הרוח בחדר ההלבשה קודר. "הייתה לנו שנה נוראית. עוד לא ירדנו רשמית, אבל זה מעבר לפינה. הבעיות בקבוצה לא התחילו השבוע, זה כבר מתרחש זמן רב. המטרה שלנו כרגע היא להישאר מקצוענים עד לסיום. אם הייתי אוהד של הווילה הייתי מצפה שהמועדון יכבד אותי עד לסיום, כי זה מועדון ענק".

 

קשה היה לנבא בקיץ את עונת הזוועות שתעבור על אסטון וילה, שרכש לא פחות מ-12 שחקנים. במחזור הפתיחה הקבוצה מבירמינגהם גברה 0:1 על אותה בורנמות', ומי שעמד אז מאחורי הקווים, טים שרוורד, ניבא שהעתיד יהיה ורוד. גם הוא לא העלה בסיוטיו הגרועים ביותר שהקבוצה תשיג מאז רק שני ניצחונות ותוכתר כאחת העלובות ששיחקו אי פעם בפרמייר-ליג.

 

איפה העתיד? אוהד וילה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי