Sport1 Banner

אוריגי ייעדר בין 4 ל-6 שבועות, לא ישוב העונה

יחמיץ גם את היורו? אוריגי
יחמיץ גם את היורו? אוריגי |

הבלגי שנפגע מול אברטון עשוי להיות כשיר ליורו. פונס מורי תחת מתקפה

(גודל טקסט)

אוהדי ליברפול, יורגן קלופ וראשי נבחרת בלגיה ימתינו בעצבנות לתוצאות הבדיקה של דיבוק אוריגי, שנפצע בצורה קשה ב-0:4 המוחץ של ליברפול אברטון, מה שהעכיר מאוד את האווירה באנפילד. דווקא בזמן שאורגי נמצא ביכולת שיא וכבש שער חמישי בחמישה משחקים, נכנס בו ראמירו פונס מורי הארגנטיני בצורה מכוערת, וקיים חשש שאוריגי אפילו לא ישחק ביורו.  האבחנה הראשונית מדברת על היעדרות של בין ארבעה לשישה שבועות עקב פגיעה ברצועות, כאשר בדיקה נוספת תיערך לחלוץ.

 

MAIL SPORT: Scandalous! #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/skUCsmwTE9

— Neil Henderson (@hendopolis) April 20, 2016

הפציעה של אוריגי עלולה להיות משמעותית גם לגבי ההתקפה של ליברפול, שתישען מעתה רק על דניאל סטארידג' לו יש נטייה לסבול מפציעות. לא פלא שיורגן קלופ נראה בהלם מהפציעה ועמד על הקווים מודאג.

 

 

יורגן קלופ אמר: "אנחנו מחכים לבדיקה סופית לגבי אוריגי. עדיין מוקדם לדעת. נכנסתי לחדר הטיפול וראיתי שהוא מחייך. נצטרך לחכות ולראות מה קרה לרצועות".

 

 

Origi arrives at hospital pic.twitter.com/nZ3EkTK7WL

— Billy Liddell (@Liddellpool) April 21, 2016

 

ליברפול תשחק מול ניוקאסל בשבת (16:50, ישיר בספורט1), כאשר כריסטיאן בנטקה ודניאל סטארידג' יילחמו על מקום בהרכב. הסיכויים שאוריגי יחלים עד חצי גמר הליגה האירופית נגד ויאריאל ביום חמישי נראים כרגע קלושים. בינתיים החלוץ הבלגי הודה בטוויטר לכל מי ששלח לו איחולי החלמה.

 

Thanks for all of your messages of support. #YNWApic.twitter.com/3qG5EPxkb1

— Divock Origi #27 (@DivockOrigi) April 20, 2016

ביקורת חריפה על מורי

מנג'ר אברטון לשעבר, פיטר ריד, תקף בחריפות את הבלם שנרכש מריבר פלייט בקיץ האחרון וספג את האדום ה-21 ב-48 משחקי דרבי של המרסיסיידרס. "זו היתה עבירה שערורייתית. אני רק מקווה שאוריגי יהיה בסדר. זה שבוע מכריע עבור אברטון והיום היתה תוצאה נוראית". גם דיווד מויס שאימן בעבר את אברטון אמר: "זה היה משחק קל מדי עבור ליברפול".

 

מורי יחסר עכשיו לאברטון בחצי גמר הגביע בשבת נגד מנצ'סטר יונייטד, בנוסף לפיל ג'גיילקה הפצוע ושיימוס קולמן. לאחר שהורחק מורי נישק בהפגנתיות את סמל אברטון שעל חולצה מול אוהדי ליברפול אחרי, ויתכן שהוא כבר לא יחזור לשחק העונה כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום. אחרי ההרחקה נזף בו גם הצוות המקצועי של אברטון והוא נראה מתווכח איתם כשעזב למנהרת השחקנים. ג'יימי קארגר אמר: "זו שערורייה. הוא נמצא באברטון בקושי שנה והוא מנשק את הסמל של אברטון כאילו אמר לאוהדי הקבוצה שהוא נכנס באוריגי עבורם? זה מביש".

 

שערוריה, התנהגות מבישה. מורי (gettyimages)

 

מנג'ר אברטון רוברט מרטינס נשמע מיואש: "זה היה אסון של משחק מצידנו. הצגה נוראית. זו היתה שרשרת של אסונות במשחק החל מהאדום. אסור היה למורי לתאקל את אוריגי בצורה כזאת. הוא נסחף יותר מדי עם הרגשות החמים של הדרבי".

 

אברטון לא ניצחה את ליברפול כבר 12 משחקים רצופים ולא ניצחה באנפילד מאז 1999. גם עתידו של מרטינס, שהקהל מרבה לקרוא לו לעזוב, נמצא בספק. סגן יו"ר אברטון, ג'ון וודס, נראה נוטש את המגרש במצב 0:3, מה שלא הוסיף שקט אצל הטופיז. כבר פורסם שאברטון גיששה אצל ז'וזה מוריניו לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי