Sport1 Banner

אוזיל וסאנצ'ס רוצים שכר עצום כדי להאריך חוזה

סאנצ'ס ואוזיל
סאנצ'ס ואוזיל |

הכוכבים הזרים לוחצים על ארסנל. אז מה יספיק להם כדי להישאר אצל ונגר?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

הליגה האנגלית הבכירה עמוסה במזומנים, אבל לא בטוח שראשי המועדונים ציפו לכזה כאב ראש. על פי פרסומים בממלכה, מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס דורשים משכורות אסטרונומיות כתנאי להארכת החוזה שלהם עם התותחנים. 

על פי הדיווחים, שני הכוכבים דורשים כמעט שכר כפול לעומת זה אותו הם מקבלים כיום. אוזיל משתכר 8.3 מיליון יורו בעונה, זאת בעוד שסאנצ'ס מקבל מדי שנה 7.7 מיליון יורו. כעת שניהם מתנים את המשך דרכם בתשלום 250 אלף ליש"ט בשבוע, מה שמסתכם לסביבות 14.8 מיליון יורו בעונה. 

אולי לא מדובר בסכום היסטרי לעומת קבוצותיהם הקודמות, אבל זוהי בהחלט דרישה גבוהה במועדון עם מדיניות שכר צנועה יחסית כמו ארסנל. מצד שני, עם עליה כל כך גדולה בהסכם זכויות השידור התותחנים יכולים להרשות זאת לעצמם.

בעל השכר הגבוה ביותר בריאל מדריד, קבוצתו לשעבר של מסוט אוזיל, הוא כמובן כריסטיאנו רונאלדו. הסופרסטאר הפורטוגלי מרוויח מדי עונה 21 מיליון יורו נטו, סכום דומה לזה שמקבל ליונל מסי בברצלונה – קבוצתו הקודמת של אלכסיס סאנצ'ס. 


טיאגו סילבה, יחזור למילאן? (Gettyimages)

תנאים? לא רק באנגליה 

טיאגו סילבה, הבלם הברזילאי של פאריס סן ז'רמן, מסרב לחתום על הארכת חוזה בבירת צרפת. על פי הפרסומים באיטליה, השחקן מעוניין לחזור למילאן, שמחפשת בלם מנוסה והחלה גם לגשש בנוגע להחתמתו של דייגו גודין מאתלטיקו מדריד.

עוד באותו נושא: טיאגו סילבה, מסוט אוזיל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי