Sport1 Banner

אוהדי ווסטהאם ניפצו את שמשות אוטובוס יונייטד

לא רק בישראל מסתבר. שמשות מנופצות באוטובוס של יונייטד
לא רק בישראל מסתבר. שמשות מנופצות באוטובוס של יונייטד | צילום: AFP

המתקפה המכוערת גרמה לדחיית המשחק. רוני: "צריכים להתבייש"

(גודל טקסט)

האוטובוס של מנצ'סטר יונייטד הותקף על ידי אוהדי ווסטהאם וגרם לדחיית המשחק בין הקבוצות ב-45 דקות. אוהדי הפשיטים התנפלו על האוטובוס, השליכו לעבר אבוקה ורגמו אותו באבנים. כמה משמשות הרכב נופצו.

 

וויין רוני, קפטן יונייטד, שהיה באוטובוס המותקף, אמר בתגובה: "האוהדים של ווסטהאם ניסו להשחית לנו את האוטובוס. אני בטוח שהקבוצה מתביישת בהם". המאמן לואי ואן אחל הוסיף: "ראיתי כבר מקרים כאלה בחיי ועדיין זה לא היה נעים. עם זאת, יש לנו עבודה לעשות (לנצח את ווסטהאם ולהשיג את הכרטיס לליגת האלופות) ונעלה למגרש לעשות אותה".

 

Manchester United players during the coach incident on their way on Upton Park. pic.twitter.com/a4lpCw8VZY

— Football__Tweet (@Football__Tweet) May 10, 2016

 

Kick-off has been delayed between West Ham & Manchester United as fans pelted the #MUFC bus with bottles! pic.twitter.com/4c1ICzu3Gn

— fanatix (@therealfanatix) May 10, 2016

Manchester United's team bus was pelted with missiles as it tried to enter the Boleyn Ground this evening. pic.twitter.com/k2qcTsIFQb

— Squawka News (@SquawkaNews) May 10, 2016

 

אחד מבעלי ווסטהאם, דייויד סאליבן, האשים את יונייטד באחריות לאירוע. "האוטובוס שלהם היה צריך להגיע לפה בשש בערב (שעון ישראל). הם עשו את אותה הטעות במשחק שלהם מול טוטנהאם". יצויין שהאוטובוס של השדים האדומים אכן הגיע באיחור למשחק בלונדון מול הספרס ב-10 באפריל, אבל לא הותקף. אגב, במשחק עצמו נוצחה יונייטד 3:0.

עוד באותו נושא: אנתוני מרסיאל, וויין רוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי