Sport1 Banner

אוהב להיות בבית: הנתון המדהים של איברהימוביץ'

זה נראה טוב
זה נראה טוב | צילום: gettyimages

חלוץ יונייטד כבש צמד ושיפר את המאזן. פול פוגבה אחרי הבכורה: "חזרתי הביתה"

(גודל טקסט)

זו אמנם רק תחילת הדרך, אבל אחרי שלוש שנים די קשות – שתיים תחת לואי ואן חאל ואחת תחת דייויד מויס – אוהדי מנצ'סטר יונייטד יכולים להיות אופטימיים. צמד של זלאטן איברהימוביץ' סידר לשדים האדומים 0:2 על סאות'המפטון ומאזן מושלם בתום המחזור השני בפרמייר-ליג.

המשחק באולד טראפורד היה אירוע חגיגי למדי. פול פוגבה, השחקן היקר בהיסטוריה, ערך את הופעת הבכורה המחודשת שלו ביונייטד, ואילו ז'וזה מוריניו עשה בכורה ביתית כמנג'ר המועדון. אלא ששוב – בפעם המי יודע כמה בקריירה – זלאטן גנב את ההצגה.

הסופרסטאר השבדי העלה את מאזנו ל-3 שערי ליגה בשני משחקים וכעת הוא עומד על 30 שערים ב-20 משחקי הבית האחרונים שלו (יחד עם המשחקים במדי פ.ס.ז', כמובן). "אני מנסה לעשות את מה שאני טוב בו, לייצר מצבים, לעזור לחברים שלי ולכבוש", סיכם החלוץ בפשטות.


נותנים לאוהדי יונייטד סיבות לאופטימיות (gettyimages)

"המשחק פה שונה מבצרפת, אתה לא מקבל יותר מדי הזדמנויות לכבוש וזה נורמלי כי הכדורגל פה קשוח יותר", סיפר איברהימוביץ' על הרשמים שלו מתחילת הדרך באנגליה. "אנחנו צריכים להתרגל לניצחונות מכיוון שהחלק המנטלי הוא חשוב. אנחנו מרוצים משלוש הנקודות וגם מהבכורה של פוגבה".

פוגבה עצמו נראה מאושר בעקבות החזרה למנצ'סטר ואמר: "זה נפלא. חזרתי הביתה והשגנו את הניצחון, אז אני שמח. זה היה רגע גדול עבורי לדרוך כאן שוב על הדשא. חזרתי הביתה וזה מה שתמיד רציתי. אנחנו חולמים בגדול. יונייטד זה מועדון צמרת ואני יודע שנעשה דברים גדולים העונה".


הבכורה עברה בהצלחה (gettyimages)

מלבד הנתון המפלצתי של זלאטן והחזרה של פוגבה לעניינים, יונייטד כקבוצה שמרה על מאזן פשוט מדהים. שימו לב לזה: ב-253 משחקי בית במסגרת הפרמייר-ליג הובילה יונייטד בהפסקה. באף אחד מהם היא לא הפסידה בסיום. כמעט בלתי נתפש.

"היינו יכולים גם לנצח בתוצאה גבוהה יותר", הדגיש מוריניו וסייג: "בלתי אפשרי לדרוש יותר מהבחורים בשלב הזה. רוח הלחימה נהדרת, כולם עובדים קשה, אז אני מרוצה. פוגבה? הוא היה נפלא. הוא עדיין לומד איך לשחק איתנו, אבל אני כבר מאוד שמח".


כבר השכיח את ואן חאל (gettyimages)

עוד באותו נושא: איברהימוביץ', איגרוף, פוגבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי