Sport1 Banner

3:3 בין ארסנל לווסטהאם, שלושער לאנדי קארול

מה עוד קארול יכול היה לעשות?
מה עוד קארול יכול היה לעשות? |

ונגר איבד יתרון כפול, אך קוסיילני חילץ נקודה שלא תספיק במירוץ האליפות

(גודל טקסט)

ווסטהאם וארסנל דאגו לספתח נהדר למחזור ה-32 בפרמייר-ליג כאשר נפרדו בתיקו 3:3 נפלא, בסיומה של דרמה גדולה, במפגש האחרון אי פעם ביניהן באפטון פארק.

 

ישנם המון כוכבי משנה למפגש המרתק, אך אף אחד מהם לא הצליח להתעלות מעל המשחק והתוצאה. אפילו לא אנדי קארול שכבש שלושער מדהים, תוך שמונה דקות, שהפך את התוצאה. כי בסוף כולנו נזכור את התוצאה הסופית לפני כל תצוגה פרטנית.

 

 

הפתיחה ממש לא בישרה על הבאות, אלא יותר על העבר. בדקה ה-35 התותחנים כבר הובילו ביתרון כפול אחרי שאלכס איוובי, הכוכב העולה של ונגר, בישל למסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס וארסנל נראתה בדרך לניצחון עשירי ב-11 משחקי ליגה מול ווסטהאם.

 

ההתחלה הייתה חלקה, ההמשך אופייני (GettyImages)

 

אבל עונת הבכורה של סלבאן ביליץ' בלונדון הביאה איתה שינוי עמוק. הפטישים דוהרים גבוה בצמרת, מכוונים למקום בטופ-4 וכל זה בזכות יכולת נהדרת של כמה שחקנים, לצד אופי קבוצתי. הפעם היה זה אנדי קארול (שלושער שני בקריירה) שהוביל את המקומיים לקאמבק מרהיב ולמהפך נדיר.

 

הופעה נפלאה. קארול (GettyImages)

 

אך ווסטהאם לא הצליחה לשמור על היתרון ופספסה ניצחון ביתי ראשון על ארסנל מאז 2006 – אז שיחק בהרכב של הפטישים אחד בשם יוסי בניון. לורן קוסיילני דאג לחלוקת הנקודות, הכנראה צודקת, בדקה ה-70 ואף אחת מהקבוצות לא הצליחה להשיג הכרעה.

 

קארול מבואס, קוסייליני מאושר (GettyImages)

 

כל אחת מהקבוצות יצאה עם נקודה, אך בוודאי תצטער על השתיים שפספסה. עבור ארסנל התיקו מסמל, כמעט בוודאות, את הפרידה השנתית ממירוץ האליפות כשהיא מפגרת ב-10 נקודות מלסטר המוליכה, כאשר נותרו עוד 18 בקופה. מצד שני, ווסטהאם פספסה הזדמנות להשתוות למנצ'סטר סיטי במקום הרביעי, והיא בפיגור שתי נקודות מסיטי כאשר לאחרונה משחק פחות.

 

ונגר וביליץ', נקודה חמוצה-מתוקה לשניהם (GettyImages)

 

הרכבים

ווסטהאם: אדריאן, ג'יימס טומקינס (עמנואל אמניקה 46), אנג'לו אוגבונה, ווינסטון ריד, ריצ'רד קריסוול; צ'ייק קויאטה, מארק נובל, מיקאל אנטוניו, מנואל לאנסיני, דימיטרי פאייט; אנדי קארול.

 

ארסנל: דויד אוספינה; הקטור ביירין, גבריאל, לורן קוסיילני, נאצ'ו מונריאל; פרנסיס קוקלאן (ארון ראמזי 61), מוחמד א-נאני (אוליבייה ז'ירו 68), מסוט אוזיל; אלכסיס סאנצ'ס, אלכס איוובי, דני וולבק (תיאו וולקוט 82).

 

מהלך המשחק:

דקה 18

0:1 ארסנל: התותחנים תוקפים ויוצרים בלבול בהגנת הפטישים, אותו מנצל איוובי כדי להכניס כדור טוב לאוזיל שלא מתקשה מול אדריאן ומוצא את הפינה הימנית הרחוקה.


הפעם בישלו לו. אוזיל (GettyImages)

דקה 35

0:2 ארסנל: התקפה יפה של התותחנים מסתיימת בעוד של איוובי. ילד הפלא הזה הקפיץ לאלכסיס סנאצ'ס ברחבה, הצ'יליאני מעמדה דומה לזו של אוזיל לפניו גם לא התקשה והכניע את אדריאן.

דקה 44

ווסטהאם מצמקת ל-2:1: קרסוול הגביה טוב מאגף שמאל, קארול ניצל את יתרון הגובה שלו,הגיע ראשון והכניע את אוספינה.

דקה 45

ווסטהאם משווה ל-2:2: קרן של הפטישים יוצרת קצת ערבוביה ברחבה. קארול, מי אם לא, משתלט על הכדור ומנסה בעיטת יעף, הכדור פוגע בגבריאל וחוזר לחלוץ האנגלי שמנסה שוב, שוב פוגע קצת בגבריאל, אבל מספיק בשביל להקשות על אוספינה ולמצוא את הרשת.


ביצוע יפה. קארול

דקה 52

2:3 ווסטהאם: אנטוניו פורץ באגף ימין ומעביר רוחב גבוה שמרחף וצונח על הראש של קארול. החלוץ הלוהט שוב הפגין את משחק הראש המשובח שלו, ושוב ניצל נגיעה לא טובה של גבריאל (הפעם עם הראש) כדי להשלים מהפך מדהים.

דקה 70

ארסנל משווה ל-3:3: שוב התותחנים מציגים משחק נגיעות יפה, הפעם אחרי קרן שבסיומה לורן קוסיילני משתלט על כדור ברחבה ובועט יפה ומדויק לרשת העליונה.

 

עוד באותו נושא: אלכס אייוובי, דימיטרי פאייט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי