Sport1 Banner

0:3 לארסנל על צ'לסי, שהתרחקה מהפסגה

כמה רגש. אלכסיס
כמה רגש. אלכסיס |

רצף הכשלונות הארוך מול הבלוז נקטע אחרי שערים של סאנצ'ס, וולקוט ואוזיל

(גודל טקסט)

זה היה חייב לקרות מתישהו. ארסנל הביסה 0:3 את צ'לסי ורשמה את ניצחונה הראשון על הבלוז אחרי תשעה משחקי ליגה, כאשר בשישה האחרונים אפילו לא הצליחה למצוא את הרשת.

 

הגיע הזמן. אוזיל והתותחנים חוגגים (GettyImages)

 

המהפך היה באוויר מההתחלה. התותחנים הגיעו עם רצף של שלושה ניצחונות ליגה רצופים, בעוד הבלוז הפסידו בשישי האחרון לליברפול וצברו נקודה אחת בשני המחזורים האחרונים. ותוך 11 דקות, התחזיות המוקדמות התממשו.

 

 

אלכסיס סאנצ'ס גנב כדור לגארי קייהיל, דהר כל הדרך לשער ועם צ'יפ נהדר הכניע את טיבו קורטואה והיה לשחקן ארסנל הראשון שכובש בליגה מול צ'לסי אחרי 583 דקות. עם האוכל בא התיאבון, וכעבור שלוש דקות בלבד תיאו וולקוט השווה אחרי מהלך קבוצתי יפה. מסוט אוזיל השלים מחצית נהדרת בדקה ה-40 אחרי ששיתף פעולה עם סאנצ'ס.

 

נגע בשמיים. או לפחות ברשת. אלכסיס (GettyImages)

 

המחצית השניה הייתה הרבה יותר רגועה. אנטוניו קונטה, שהימר בפתיחה על ססק פברגאס והעניק לו מקום בהרכב לראשונה העונה בליגה, הוציא אותו ושינה את השיטה לחמישיה מאחור. קונטה המאוכזב ספג הפסד ליגה שני ברצף לראשונה מאז היה על הקווים של אטלאנטה בדצמבר 2009, והוא כבר רחוק שמונה נקודות מהמוליכה מנצ'סטר סיטי.

 

הבעיה של האיטלקי היא כמובן בהגנה. רק פעם אחת ב-13 משחקי הליגה האחרונים שמרו הבלוז על רשת נקיה, והיה זה משחק החוץ השביעי ברצף שהם סופגים. למרות הרכישה של דויד לואיז רגע לפני סגירת החלון, החורים בהגנה נותרו פרוצים.

 

הרבה סימני שאלה. קונטה (AFP)

 

יום מתסכל. קוסטה (GettyImages)

 

ארסן ונגר, שמציין בימים אלה 20 שנה בארסנל, יקווה שהמומנטום החיובי יימשך גם בליגת האלופות ברביעי כאשר באזל תגיע ללונדון. קונטה וצ'לסי ינסו לחזור למסלול הניצחונות בשבת הבאה בחוץ מול האל.

 

מזל טוב. ונגר (AFP)

 

הרכבים:

ארסנל: פטר צ'ך, הקטור ביירין, שקודראן מוסטאפי, לורן קוסיילני, נאצ'ו מונריאל; סנטי קאסורלה, פרנסיס קוקלן (גרניט שאקה 32), תיאו וולקוט, מסוט אוזיל, אלכס איוובי (קיירן גיבס 69); אלכסיס סאנצ'ס (אוליבייה ז'ירו 79).

 

צ'לסי: טיבו קורטואה, ברנסילב איבנוביץ', גארי קייהיל, דויד לואיז, ססאר אספיליקווטה; אנגולו קאנטה, נמניה מאטיץ', ססק פברגאס (מרקוס אלונסו 55), וויליאן (פדרו 70), אדן הזאר (מיצ'י באשטואי 71); דייגו קוסטה.

 

מהלך המשחק:

דקה 4

הזדמנות לארסנל: קאסורלה מוצא עצמו די חופשי, מתקדם ומ-22 מטרים בועט חזק אך למרכז השער. קורטואה לא מתקשה להדוף.

דקה 11

0:1 ארסנל: קייהיל מסתבך עם כדור סתמי, אלכסיס גונב לו אותו ודוהר אל קורטואה. הצ'יליאני נכנס לרחבה, מזהה שהבלגי קרוב ומקפיץ באמנות פנימה.


צ'יפ גדול. אלכסיס (GettyImages)

דקה 14

0:2 ארסנל: איוובי מזהה את הפריצה של ביירין ובתזמון נהדר שולח אותו באגף, המגן ממשיך רוחב לוולקוט שחופשי לגמרי, והאנגלי דוחק פנימה בקלילות.


כמה קל, ככה כיף. וולקוט (GettyImages)

דקה 21

הזדמנות לצ'לסי: הזאר מתחל לעבוד באגף, חותך לאמצע ומחליף מסירות עם קוסטה. הבלגי ממשיך לוויליאן שבקצה הימני של הרחבה, הברזילאי מנסה בעיטה שטוחה חזקה אך מחמיץ במעט את הפינה הרחוקה.

דקה 40

0:3 ארסנל: אוזיל משתלט על כדור במרכז המגרש ופורץ קדימה. הוא ואלכסיס לבד מול קייהיל ולואיז, והגרמני מכניס לצ'יליאני כדור נהדר. סאנצ'ס מחזיר לו בהגבהה מעל שני הבלמים, והקשר בועט מהאוויר, ובעזרת הדשא והקורה מוצא את הרשת.


חגיגה גדולה. אוזיל

דקה 68

הזדמנות לארסנל: איוובי מכניס כדור טוב לוולקוט, האנגלי מנסה בעיטה מזווית לא קלה בתוך הרחבה, אך קורטואה במקום והודף.

דקה 83

הזדמנות לצ'לסי: דויד לואיז שולח כדור עומק נהדר לבאטשואי שחתך את כל ההגנה המקומית, הבלגי נשאר לאחד-על-אחד מול צ'ך אבל בעט לגוף של השוער.

 

 

עוד באותו נושא: דרבי, ססק פברגאס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי