Sport1 Banner

"מנצ'סטר סיטי תציע 34 מיליון ליש"ט על מאחרז"

מאחרז. בעונה הבאה עם גווארדיולה?
מאחרז. בעונה הבאה עם גווארדיולה? |

דיווח: פפ גווארדיולה מעוניין בקשר האלג'יראי של לסטר ובמקביל סיכם עם שוער

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי לא נחה לרגע. ריאד מאחרז, קשר לסטר שבשבוע האחרון דווח כי סרב לחתום על הארכת חוזה וברצונו לעזוב, עשוי לעבור לקבוצתו של פפ גווארדיולה עבור 34 מיליון ליש"ט.

 

הקשר האלג'יראי שפרץ בתחילת העונה שעברה והוביל את השועלים לאליפות היסטורית, כבש 17 שערים בעונה החולפת ובאנגליה מדווחים כי לא מן הנמנע שלסטר תדרוש עבורו 45 מיליון ליש"ט.

 

 

לסטר רכשה אותו מקבוצה בליגה השנייה בצרפת, לה האבר, בסכום מגוחך של 400 אלף ליש"ט לפני שנתיים. למאחרז נותרו שלוש שנים בחוזהו והוא מרוויח בלסטר רק 35 אלף ליש"ט לשבוע. 

 

יכול להכפיל פי כמה את שכרו השבועי (Gettyimages)

 

למרות דיווחים אלו, מנג'ר השועלים קלאודיו ראניירי נשאר אופטימיסט ללא תקנה. רק אתמול בראיון ל"גאזטה דלו ספורט" טען שמאחרז לא יעזוב, לאחר שאמר דברים דומים אמר על אנגולו קאנטה שעבר לצ'לסי תמורת 32 מיליון ליש"ט. 

 

בנוסף לכל, גווארדיולה גם הצליח לשים את ידו על שוער. אחרי שנכשל בהחתמת שני שוערי ברצלונה, קלאודיו בראבו ומארק אנדרה טר שטגן, הוא סיכם על רכישת חרונימו רולי, שוער ריאל סוסיאדד שיגיע עבור 4 מיליון ליש"ט.

 

רולי מקדים את ניימאר. יהיה רק השוער השלישי? (Gettyimages)

 

נכון לעכשיו טוענים בעיתון "מנצ'סטר איבנינג ניוז", כי רולי לא יסכן את מעמדו של שוער נבחרת אנגליה ג'ו הארט וכי הוא עשוי להיות השוער השלישי של הסיטיזנס.

עוד באותו נושא: ריאד מאחרז

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי