Sport1 Banner

דיווח: קלופ רוצה את לבנדובסקי בליברפול

לבנדובסקי וקלופ בצהוב שחור. השתנה המון מאז
לבנדובסקי וקלופ בצהוב שחור. השתנה המון מאז | צילום: Gettyimages

בורסת השמות לאנפילד החלה: גם אנדרה איו מסוונזי ברשימה

(גודל טקסט)

יורגן קלופ בילה את סוף השבוע בשיטוט ברחובות ליברפול וירד אל העם. הוא שאל אוהדים אם הם תומכים בו וכבר התחבב עליהם, אבל זה לא אומר שבמקביל הוא לא התחיל לעבוד. 

 

ה'סאנדיי מירור' הטיל הבוקר (ראשון) את הפצצה כשפרסם בכותרת כי המאמן רוצה לחוד את רוברט לבנדובסקי, איתו שיתף פעולה בדורטמונד כידוע. לפי הכתבה אומנם קלופ הבטיח שהעונה לא יבוצע רכש מאסיבי, אבל עדיין יש לו מספר שחקנים בקנה ובהם החלוץ הפולני. מנגד, המגזין 'פיפל' טוען הבוקר שקלופ רוצה את קשר/חלוץ סוונזי סיטי ונבחרת גאנה, אנדרה איו. 

 

 

סוכנו של לבנדובסקי רמז באחרונה שהוא עשוי להגיע לריאל מדריד או לברצלונה בעתיד בגלל פפ גווארדיולה, שעדיין לא משוכנע שהוא החלוץ האידאלי לבאיירן. כעת כשקלופ מנג'ר ליברפול, ייתכן שיסכים לעבור לפרמיירליג – אם כי באיירן מינכן לא תוותר עליו בקלות. ב-2010 היה לבנדובסקי בדרך לבלקבורן, אבל בגלל שהטיסה שלו לאנגליה בוטלה, הגורל שלו השתנה כליל. 

קלופ אמר כבר בעבר שלבנדוסקי הוא השחקן שנתן לו הכי הרבה סיפוק. "ההנאה הכי גדולה היא לקחת שחקן פולני ממועדון קטן ולראות אותו משחק ברמות האלה. ההבדל בין השחקן שהחתמנו לאיך שהוא היום – תהומי". חשוב לציין שלופ מחזיק מכריסטיאן בנטקה, אותו ניסה להחתים לדורטמונד בעבר.

בנוסף לעיל, קלופ הבהיר לראשי ליברפול שהוא רוצה ליצור קבוצה חדשה עם בסיס שירוץ לשנים רבות. "אני אקים ליברפול חדשה מהצעירים". הוא גם אמר: "אני לא ישו ולא יודע ללכת על המים, אבל אני כן יודע לצלול". קלופ נכח אתמול במשחק של ליברפול עד גיל 18. 

קלופ. כבר חושב על ינואר? (Gettyimages)

ה'מירור' חשף פרטים חדשים על החתמתו. לפי הידיעה, שעות אחרי פיטורי ברנדן רוג'רס כבר יצרה איתו ליברפול קשר וכשאמר כן הבעלים של הקבוצה ג'ון הנרי טס לאירופה להיפגש איתו והבטיח לו שיהיה לו כסף לרכש בינואר. מחר קלופ כבר ינהל את האימון הראשון שלו ושחקנים כמו דניאל סטארידג', כריסטיאן בנטקה, רוברטו פירימינו ופיליפה קוטיניו שלא יצאו למשחקי נבחרותיהם יכירו אותו. 

קלופ יעקוב מקרוב אחרי הדור הצעיר של הקבוצה ומדובר בשורה של כשרונות בהם גם ג'ורדן אייב, ג'ו גומס, ג'ורדן רוסיטר, ג'רון סינקלייר, קמרון בראנגן ושחקני הנוער פדרו צ'יריבלה הספרדי ועוד. 

עוד באותו נושא: אנדרה איו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי