Sport1 Banner

ליברפול צפויה להודיע על מינויו של קלופ ביום שישי

|

אוהדי המרסיסיידרס רוצים גם את רויס, סובוטיץ' מועמד. רוג'רס לנבחרת?

(גודל טקסט)

ליברפול נמצאת במו"מ עם יורגן קלופ ומקווה לצאת עם הודעה על מינויו כמנג'ר הקבוצה לכל המאוחר עד מחר (חמישי). אם הכל ילך כשורה, הוא יוצג כבר ביום שישי באנפילד ויהיה המנג'ר החדש של המועדון.

 

יועצו האישי וסוכנו של קלופ, מארק קוסיצ'קה, נמצא בליברפול למו"מ עם הנהלת הקבוצה. הדרך של קלופ למינוי נסללה אחרי שקרלו אנצ'לוטי הבהיר שיחזור לאמן רק בשנה הבאה.

 

בתוך כך, פורסם שקלופ הבטיח למועדון לשמור על רוב הסגל הקיים ולהשאיר את ג'ורדן הנדרסון כקפטן הקבוצה כדי לא לבצע שינויים גדולים מדי עד לקיץ 2016. יחד עם זאת, עולים כבר שמות של שחקנים שהוא ירצה להביא בינואר.

 

בעוד האוהדים של ליברפול שלחו למאמן הגרמני ציוצים להביא איתו את מרקו רויס, השחקן אותו מעוניינים כרגע לראות במועדון הוא בלם בורוסיה דורטמונד נבן סובוטיץ' בן ה-26, מאחר וקלופ סבור שחייבים לחזק את ליברפול בעיקר בחלק ההגנתי שלה.

 

הסרבי הבינלאומי, ששיחק תחת קלופ במיינץ ובדורטמונד, הוא אחד השחקנים שהמנג'ר הכי בוטח בהם, והיה שחקן מפתח בהצלחה של שני המועדונים.

 

קלופ בוטח בו. נבן סובוטיץ' (Gettyimages)

 

ה'דיילי מירור' פרסם שהנדרסון היה זה שנאלץ להודיע לשחקנים על פיטורי המנג'ר וכי רובם לא הופתעו מפיטוריו, נוכח השמועות שצצו בשבועות האחרונים. העיתון כתב שהנדרסון התאכזב מפיטורי המנג'ר שמינה אותו לקפטן החדש אחרי עזיבת סטיבן ג'רארד

 

בהתאחדות האנגלית לא התרשמו מהכישלון של רוג'רס והוא נכנס לרשימה מצומצמת של מנג'רים המועמדים לאמן את אנגליה אחרי היורו 2016, בהנחה שרוי הודג'סון לא ימשיך. רק הישג יוצא מהכלל של הודג'סון ישאיר אותו בתפקיד, ורוג'רס שהחליף אותו בליברפול, עשוי לתפוס את מקומו גם בנבחרת. גם שמותיהם של רוברטו מרטינס ודיוויד מויס הוזכרו כמועמדים.

 


שוב יחליף את רוי הודג'סון? ברנדן רוג'רס (Gettyimages) 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי