Sport1 Banner

ניימאר: "הייתי במו"מ עם יונייטד בקיץ"

ניימאר. יראה טוב באדום?
ניימאר. יראה טוב באדום? | צילום: Gettyimages

החלוץ אישר את הדיווחים. גם פאטו הודה כי כמעט וחתם בשדים האדומים

(גודל טקסט)

אחרי שחלון ההעברות של יוני-יולי-אוגוסט הסתיים מסתבר שלא כל הידיעות על העברות שחקנים שנראו הזויות אכן היו כאלה. חלוצי ברזיל ניימאר ופאטו הודו כל אחד בנפרד שהיו במו"מ עם מנצ'סטר יונייטד שרצתה בהן.

 

ניימאר אמר בראיון ל-ESPN ברזיל שיונייטד אכן היתה במו"מ איתו. לדבריו יונייטד היתה בקשר איתו במהלך חלון ההעברות, אבל הקשר לא הבשיל לכדי הצעה ספציפית. הידיעה על כך פורסמה לקראת סיום חודש אוגוסט ולואיס אנריקה מאמן ברצלונה סירב להתייחס אליה כשנשאל על כך.

 

 

בראיון גדול של ניימאר עם ESPN הוא אמר בפירוש: "היה מו"מ, לא היתה הצעה ברורה. שמעתי שכן היו הצעות, אבל הם לא הגיעו לידיעתי". יונייטד הימרה בסופו של דבר על אנטוני מרסיאל ממונאקו שעלה 58 מיליון ליש"ט. האישור של ניימאר לידיעות מראה שייתכן ויונייטד תנסה לרכוש אותו בינואר.

 

ניימאר גם אמר בראיון, כי הוא לא מחשיב את עצמו לשחקן הטוב ביותר בעולם, אבל אחת ממטרותיו היא לזכות ב"כדור הזהב" ולהיות לפחות בגמר של שלושת השחקנים הטובים באירופה.

 

פאטו. רוצה להישאר בסאו פאולו (gettyimages)

 

בתוך כך גילה גם חלוץ מילאן לשעבר וסאו פאולו כיום, פאטו, בראיון לספורTV הברזילאי, כי מנצ'סטר יונייטד ניסתה לרכוש אותו שעתיים לפני שנסגר חלון ההעברות. לדבריו לא היה מודע להצעה וקיבל את המידע עליה רק אחרי סיום החלון. "כעת אני מתרכז בקבוצה שלי", אמר החלוץ. "לא אשקר, אני חושב על העתיד ומשוחח עם בני משפחתי היכן אהיה בעונה הבאה. אם הייתי יכול לבחור הייתי נשאר בסאו פאולו, אבל זה לא תלוי רק בי".

 

סוכנו של אנטוני מרסיאל, פיליפ למבולי, לגלג על ארסן ונגר שטען שלא רכש את חלוץ היונייטד בגלל שהוא שחקן כנף ויש לארסנל שחקנים רבים בעמדה הזאת. למבולי אמר: "אולי מר ונגר לא יודע, אבל מרסיאל חלוץ מודרני שיכול לשחק בכל העמדות בהתקפה. אני מופתע מדברי ונגר שטוען, כי עקב אחרי מרסיאל מאז שהיה צעיר. בחיים יש כאלה שעוקבים אחרי שחקנים וכאלה שקונים אותם".

עוד באותו נושא: אלשנדרה פאטו, אנתוני מרסיאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי