Sport1 Banner

"עם עוד קצת מזל הוא היה מאמן עכשיו את ריאל מדריד"

שרווד ורוג'רס. האחרון נלחם על תפקידו
שרווד ורוג'רס. האחרון נלחם על תפקידו | צילום: Gettyimages

שרווד, מנג'ר וילה, מגן על רוג'רס לפני המשחק בליברפול (16:50, ספורט2)

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)

ליברפול מארחת היום את אסטון וילה למשחק של כמעט להיות או לחדול עבורה (חי בספורט2 החל מ-16:50). המנג'ר המושמץ של ליברפול, ברנדן רוג'רס, טען שלא יעזוב מרצונו. "אני מאמין בעצמי. מנג'ר של ליברפול תמיד נמצא בלחץ ולא משנה מי זה", אמר.

 

יחד עם זאת רוג'רס הודה: "אם הבעלים יחליטו לפטר אותי, אכבד את ההחלטה". אחרי שליברפול התדרדרה למקום ה-13 בטבלה עם חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות יורגן קלופ וקרלו אנצ'לוטי נושפים בעורפו של המנג'ר, למרות שאין ודאות כלל שאחד מהם יסכים להגיע. רוג'רס אמר: "אני לא טיפוס שעוזב, כי אני מאמין שאני יכול לשפר שחקנים. כל מה שאני רוצה זה לראות את המועדון הענק הזה מצליח ולעבוד קשה".

 

 

 

המנג'ר האורח, טים שרווד, שנמצא אף הוא בצרות (מקום 17) ידוע בהצהרות המיוחדות שלו. הוא יצא להגנת רוג'רס כשאמר: "המנג'ר הזה זכה כמעט באליפות אנגליה ואם היה לו עוד קצת מזל היום הוא בטח היה מאמן את ריאל מדריד, אז על מה אנחנו מדברים כאן? אם היה זוכה עם קבוצה באליפות אחרי שלא זכתה בתואר מי יודע כמה שנים הוא היה הסחורה הכי חמה בעולם האימון ומישהו היה יכול לעצור אותו אם ריאל הייתה רוצה אותו? לכל מנג'ר יש רגעים יפים ורגעים פחות יפים, אז אסור לבטל את היפים. אי אפשר לומר עליו שהוא לא מנג'ר טוב אחרי מה שהשיג".

 

 

ליברפול בצרות גם בגלל שכריסטיאן בנטקה שנרכש מאסטון וילה ב-32.5 מיליון ליש"ט פצוע, רוברטו פירמינו שעוד לא הוכיח את עצמו ומתקשה להשתלב פצוע בגבו ודיאן לוברן פצוע אף הוא. גם הקפטן, ג'ורדן הנדרסון, עדיין לא כשיר. למרות כל זאת אמר מגן הקבוצה נתנאל קליין: "עוד שום דבר לא אבוד. אנחנו מסוגלים להתמודד על מקום בין ארבע הראשונות. אנחנו לא בפאניקה, היה חסר לנו מזל מול נוריץ' (1:1). בעטנו 23 פעמים לשעבר אבל לא ניצחנו".

 

מאז שרוג'רס נכנס לתפקידו בעונת 2012/13 הוא ראה 29 שחקנים עוזבים את הקבוצה, כולל שני הסמלים הענקים ג'יימי קארגר וסטיבן ג'רארד. הבחירות של רוג'רס בשחקני הרכש לא היו טובות באופן כללי. ב-8 המפגשים האחרונים, הקבוצה הביתית לא ניצחה (כלומר וילה לא הפסידה ב-4 משחקיה האחרונים באנפילד). בליברפול תולים תקווה דווקא בצעיר דני אינגס שכבש מול נוריץ' סיטי.

 

הרכבים משוערים:

 

ליברפול: מיניולה, שקרטל, צ'אן, סאקו, קליין, מילנר, אלן, מורנו, קוטיניו, סטארידג', אינגס

 

אסטון וילה: גוזאן, באקונה, ריצ'רדס, קלארק, אמבי, ורטו, ווסטווד, גואייה, סינקלייר, אייו, גרלייש

עוד באותו נושא: ברנדן רוג'רס, טים שרווד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי