Sport1 Banner

דיווחים: דה חאה ירוויח 200 אלף ליש"ט לשבוע

דה חאה. הסתכסך עם ריאל מדריד
דה חאה. הסתכסך עם ריאל מדריד | צילום: GettyImages

בממלכה חוגגים את "שובו" של השוער ליונייטד. וגם: מי יחליף את ואן חאל?‎

(גודל טקסט)

רוב עיתוני הספורט של אנגליה חוגגים את שובו של דויד דה חאה למנצ'סטר יונייטד ומדווחים שהוא עומד לחתום על חוזה חדש בקבוצה לפיו ירוויח 200 אלף ליש"ט לשבוע לעומת 35 אלף ליש"ט עד כה.

 

בעיתונים גם נכתב שזו ידיעה מעודדת מאוד ללואיס ואן חאל ערב המשחק החשוב נגד ליברפול מחר (שבת) באולד טראפורד ודה חאה יוזנק כנראה הישר להרכב לקראת המפגש (ספורט2 החל מ-19:15).

 

 

ה'דיילי מירור' כתב שיש חדשות טובות ויש רעות לאוהדי היונייטד. העיתון כתב שדה חאה עשה יו-טרן מדהים כשהסכים לחתום על חוזה חדש ביונייטד, אבל ואן חאל מתעקש שיונייטד לא תזכה השנה באליפות: : "מקום שני או שלישי ריאלי יותר" אמר ההולנדי בתשובה לשאלה האם יזכו השנה בתואר.

 

 

עכשיו מתברר שדה חאה מאשים את ריאל מדריד בטרפוד העברתו לקבוצה והיוצרות התהפכו לאחר שקודם לכן האשים את היונייטד שלטענת ריאל מדריד העבירה את המסמכים באיחור של 8 שעות. הרווח הגדול של השדים האדומים הוא שסוכנו של דה חאה הסתכסך עם ריאל מדריד. ז'ורז' מנדש נפגש אתמול בקארינגטון עם ואן חאל וראשי היונייטד והשוער דה חאה והם סגרו על כך שהוא יחתום על חוזה חדש.

 

עוד מפניני LVG: "לא קניתי את אנטוני מרסיאל עבורי, קניתי אותו עבור ריאן גיגס שיהיה המנג'ר הבא מקיץ 2017". ההולנדי טען גם שווין רוני הוא הקפטן הכי טוב שהיה לו למרות שהוא מתקשה להבין את האנגלית הסקאוסרית שלו "אנשים פשוט לא מבינים מה הוא אומר", אמר בראיון לטלוויזיה ההולנדית. אגב, בהולנד מרבים לצחוק על האנגלית של LVG וטוענים שהוא מדבר בצורה מוזרה.

 

בתוך כך התראיין מרכוס רוחו הבלם הארגנטיני של הקבוצה והודה שהוא לפעמים מפחד מלואיס ואן חאל כשהוא עושה את פרצוף הבולדוג שלו. בראיון בארגנטינה אמר הבלם שעוד לא שיחק השנה: "לואן חאל יש אישיות חזקה והוא אדם נהדר. הוא תמיד שומע למה יש לנו לומר והוא יודע קצת ספרדית והוא מקבל אותי במשרד שלו לשיחת רעים, אבל כשהוא עושה את הפרצוף של אחד שלא מחייך, זה מפחיד".

 

ואן חאל. איש מפחיד (gettyimages)

עוד באותו נושא: לואי ואן חאל, מרכוס רוחו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי