Sport1 Banner

מי תזכה בפרס? חלוץ ניוקאסל מבוקש ביונייטד

ישוחרר? איוסה פרס
ישוחרר? איוסה פרס | צילום: Gettyimages

איוסה פרס: "זו מחמאה, לא מאמין שאשוחרר". קארול יחזור לאקסית?

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות, אליה יצאו הליגות ברחבי אירופה, מביאה איתה הרבה מידע על שוק ההעברות הצפוי בינואר הקרוב. אחת הבולטות שבהן היא הידיעה של 'הסאן' לפיה מנצ'סטר יונייטד וטטונהאם מעוניינות בשחקן ניוקאסל, איוסה פרס. החלוץ הספרדי בן ה-22, שכבש בסוף השבוע את שער הניצחון על בורנמות' (0:1),הגיע למאגפייז ביוני 2014 מטנריפה תמורת 1.6 מיליון ליש"ט ונחשב לכישרון גדול.  

 

גם השדים האדומים והתרנגולים רצו את החלוץ ביום האחרון של ההעברות בקיץ האחרון, אבל נדחו על ידי ניוקאסל, שעשויה כעת לדרוש עליו 15 מיליון ליש"ט. בתחילת העונה הוא לא שיחק בהרכב אצל סטיב מקלארן, אבל כעת הוא מרוצה ממעמדו בסט. ג'יימס פארק.

 

פרס, שמכיר היטב את מנג'ר טוטנהאם, מאורסיו פוצ'טינו, אמר: "אם יש התעניינות מטוטנהאם, ובמיוחד מצד פוצ'טינו, זו מחמאה גדולה עבורי. קשה לי להאמין שניוקאסל תשחרר אותי. אני חשוב מדי עבורם."

 

בתוך כך, פרסם ה'דיילי מירור' כי מקלארן רוצה להחזיר למועדון את אנדי קארול מווסטהאם. החלוץ, שהיה הנפילה הגדולה של ליברפול בעידן קני דאלגליש, כשזו רכשה אותו מניוקאסל ב-35 מיליון ליש"ט, עדיין מתקשה לחזור לעצמו וסובל מפציעות, אבל כבש העונה לווסטהאם שער ניצחון נגד צ'לסי. כרגע לא ברור האם ווסטהאם תשחרר אותו לאחר פציעתו של הקשר ההתקפי דמיטרי פאייה, שיחזור רק בפברואר.

 

 

 

 

קבוצה נוספת שמחפשת חיזוק היא בורנמות, שמסובכת בתחתית הפרמיירליג. הקבוצה אומנם משחקת כדורגל יפה לעין, אבל נאיבי בלי רגל מסיימת. אתמול מיליארדר אמריקאי, שמחזיק חברה בשיקגו, רכש כרבע מהמועדון ויהיה שותפו של איש העסקים מקסים דמין הרוסי שמחזיק בקבוצה. השותף החדש ומוכן להשקיע כסף ברכש כדי להציל את הקבוצה מירידה, ובמועדון מעוניינים להביא את חלוץ ק.פ.ר צ'ארלי אוסטין.  

 

הבריטי בן ה-26 כבש בעונה שעברה 18 שערים בפרמיירליג, והעונה כבר שבעה שערים במאזנו במדי ק.פ.ר, שמדורגת רק במקום ה-13 בצ'מפיונשיפ. בורנמות' מעוניינת גם בג'ונתן דה גוסמן, שחקנה של סוונסי בעבר ונאפולי כיום. 

 


בורנמות רוצה אותו. צ'ארלי אוסטין (Gettyimages)

עוד באותו נושא: איוסה פרס, צ'ארלי אוסטין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי