Sport1 Banner

יונייטד הציעה 36 מיל' ליש"ט על מרטיאל

מרטיאל בפעולה. שווה 36 מיליון לישט?
מרטיאל בפעולה. שווה 36 מיליון לישט? | צילום: Gettyimages

אחרי ה-2:1 בסוונזי, במנצ'סטר משוועים לחיזוק. ואן חאל עצבני

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד רשמה אמש (ראשון) את הפסדה הראשון העונה, אבל היה זה הפסד שלישי רצוף של לואיס ואן חאל מאז הגיע לקבוצה לסוונזי והפעם 2:1. תוצאה שגרמה לאוהדי יונייטד להתפכח מחלום הזכייה באליפות. בעוד היריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי פתחה את הליגה בצורה מושלמת, יונייטד מדורגת רק חמישית ו-5 נקודות מהיריבה.

 

ההולנדי היה עצבני במיוחד אחרי המשחק ועזב את מסיבת העיתונאים זועם אחרי שטען שהוא לא רוצה לדבר יותר בגלל ששואלים אותו שאלות על הרכש של יונייטד: "אתה שואל אותי שאלות שאני לא יודע להשיב עליהן. אתה חושב שאתה יותר חכם ממני", הטיח בעיתונאי.

 

 

בתוך כך פרסם ה'דיילי מייל' כי יונייטד נואשת לחיזוק בחלק הקדמי והציעה 36 מיליון ליש"ט על חלוץ מונאקו, אנטוני מרטיאל, בן ה-19 ונחשב לשחקן בסגנון של תיירי הנרי. זאת לאחר שחאבי צ'יצ'ריטו חתם לשלוש שנים בלברקוזן.

 

בעיתון תהו האם מרטיאל שווה 36 מיליון ליש"ט כשלא שיחק עדיין בנבחרת הבוגרת של צרפת. הוא זומן כעת לסגל הבוגר. בשנה שעברה כבש 12 שערים ובישל אחד בליגה.

 

 

 

לדברי ה'סאן' ואן חאל הפך ל"איש האשליות" כשאמר: "שלטנו במשחק 85 דקות והפסדנו בחמש דקות. יכולנו לכבוש יותר, אבל זאת לא הבעיה. סוונזי לפתע שיחקה טוב יותר ולא יכולנו להתמודד עם זה. הם ניסו הכל לעשות תוצאה טובה ובחמש הדקות בהן שינו שיטה הם כבשו פעמיים. אנחנו צריכים להסתגל לדבר כזה יותר טוב". 

 

אחרי המשחק היתה ביקורת נגד השוער סרחיו רומרו שהיה אשם בשני השערים ועל כך ששוב דויד דה חאה ישב חנוט בחליפה ביציע ולא נמצא בסגל. ואן חאל טען: "אני לא מודאג ממצב השוערים. היינו צריכים לרכוש את רומרו מסמפדוריה ועשינו זאת. אני לא מסכים לכך שהוא אשם בשני השערים לבד. אתם יכולים לכתוב מה שאתם רוצים. דה חאה? לא יודע אם הוא יישאר. נחיה ונראה. אסור לנו לעשות רכישות בפאניקה".

 

דה חאה עדיין רוצה לעזוב לריאל מדריד ומקווה לעשות זאת עד סגירת חלון ההעברות. שחקן יונייטד בעבר והפרשן, גארי נוויל מתח ביקורת קשה על יונייטד ועל ואן חאל כשאמר: "הם חייבים לפתור את הבעיה של השוער. צריכים לשנות משהו בקבוצה, כי הם כבר חמש נקודות מסיטי".

 


רומרו מתוסכל. החצים אליו (Gettyimages)

 

גם בסטיאן שוויינשטייגר ספג ביקורות, בעיקר מהאוהדים בטענה שהוא לא בכושר והגיע למנצ'סטר יונייטד מעבר לשיאו.

 

"השדים האדומים" ספגו לראשונה אחרי 331 דקות בליגה העונה. וויין רוני היה חלש ונגע בכדור במחצית הראשונה רק 22 פעמים, פחות מכל שחקן של יונייטד כולל השוער. זו רק הפעם השנייה בקריירה של רוני שהוא לא כובש 10 משחקים רצופים בליגה. זה קרה לו באברטון ב-2003. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי