Sport1 Banner

"רונאלדו לא ירצה לפרוש בלי לחזור לאנגליה"

רונאלדו. לא ירצה לפרוש בלי אנגליה
רונאלדו. לא ירצה לפרוש בלי אנגליה | צילום: Gettyimages

חברו של CR7 העיד: "עמוק בתוכו הוא רוצה את זה". צ'להנוגלו יצטרף?

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד איבדה אמש (רביעי) תואר ראשון לעונה הנוכחית כשהודחה בפנדלים על ידי מידלסבורו מליגת המשנה בגביע הליגה. למרות זאת, ואן חאל יכול להיות מעודד מהדיווחים כי כריסטיאנו רונאלדו עתיד לשוב למדים של השדים האדומים.

 

את הדברים גילה חברו של רונאלדו, ז'וסה סמדו, ששיחק איתו בספורטינג ליסבון. השחקן אמר ש-CR7 רוצה לחזור לשחק בפרמיירליג לפני שיפרוש מכדורגל. רונאלדו יהיה ביוני בן 31, אז ייתכן שזה יקרה כבר בעונה הבאה.

 

 

"טוב לו בריאל מדריד, אבל הוא גם אוהב מאוד את הפרמיירליג. הוא אוהב את האנשים בכדורגל האנגלי ועמוק בתוכו אני יודע שהוא רוצה לחזור לשם למרות ההצהרות שהוא רוצה לפרוש במדי ריאל מדריד. אני משוכנע שהוא לא רוצה לסיים את הקריירה שלו מבלי לחזור לשחק שוב באנגליה. הוא אמר לי שהלוואי וריאל מדריד היתה משחקת בפרמיירליג, אבל זה כמובן לא אפשרי לכן אני בטוח שיחזור לאי הבריטי", העיד סמדו.

 

שחקן נוסף שכנראה יגיע ליונייטד כבר בינואר הקרוב הוא קשר לברקוזן, הקאן צ'לאהנוגלו, שמבוקש באולד טראפורד. בלברקוזן אמרו שלא יוכלו לעצור אותו מלעבור ליונייטד אם יקבלו הצעה מפתה. ה'בילד' ציטט את מיכאל שיידה, המנג'ר הספורטיבי של המועדון שאמר: "יש מצב שנצטרך למכור אותו תמורת הצעה טובה". מדובר ב-40 מיליון יורו. הטורקי הבינלאומי יכול לתפקד כמספר 10 במקום וויין רוני, אנדר הררה או חואן מאטה, אבל ידוע בעיקר בבעיטות החופשיות המדהימות שלו.

 


צ'להנוגלו. לאדום של יונייטד? (Gettyimages)

 

בתוך כך הביע ואן חאל חששות מחוסר היכולת של היונייטד להבקיע. יונייטד סיימה משחק שני ב-0:0 ולא כבשה כבר 210 דקות (90 נגד מנצ'סטר סיטי ו-120 נגד מידלסברו). "אנחנו חייבים לפתור את הבעיה הזאת. חייבים להתחיל לנצל מצבים. היו לנו מצבים נגד שתי הקבוצות שלא ניצלנו. הבעיה שלא מדובר רק בשחקן אחד שלא כובש אלא כולם וזה מתסכל. זה מעציב שעפנו מהגביע", הודה ההולנדי המתוסכל.

עוד באותו נושא: הקאן צ'להנולו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי