Sport1 Banner

צ'לסי הפסידה בבית לסאות'המפטון 3:1

סאות'המפטון במשחק הכי טוב שלה העונה
סאות'המפטון במשחק הכי טוב שלה העונה | צילום: Gettyimages

וויליאן (10) שוב כבש מבעיטה חופשית, דייויס (43), מאנה (60) ופלה (73) הפכו

(גודל טקסט)

אלופת אנגליה, צ'לסי, המשיכה הערב (שבת) את היכולת הרעה שלה כאשר הפסידה בביתה לסאות'המפטון 3:1. וויליאן דווקא העלה את הבלוז ליתרון בדקה ה-10 אחרי עוד בעיטה חופשית נפלאה, אבל דייויס (43), מאנה (60) ופלה (73) ביצעו מהפך מדהים ושלחו את ז'וזה מוריניו הביתה מאוכזב.

 

וויליאן שכבש עבור צ'לסי בשלושת המשחקים האחרונים בהם שותף (מכבי ת''א, ניוקאסל, פורטו), התכבד גם הפעם בשער. וגם הפעם זה הגיע מבעיטה חופשית מצוינת מאותה נקודה בדיוק. רק כמה חבל עבור הבלוז שחוץ מהברזילאי אף שחקן אחר לא נמצא בכושר וההגנה ממשיכה לחלק מתנות ליריבות.

 

 

עוד לפני המחצית האורחים השתלטו על המשחק ואיימו מספר פעמים על השער של בגוביץ'. מאנה טען לפנדל אחרי ספק עבירה של ראמירז וגם ברטראן בחן את השוער הבוסני מקרוב. בסופו של דבר דייויס עם טיל מעשרים מטרים היה זה שהשווה את התוצאה בדקה ה-43.  

 

במחצית השנייה המגמה לא השתנתה: סאות'המפטון שלטה במגרש ופעם אחר פעם הגיעה למצבי הבקעה. מאנה במשחק מצוין הצליח להפוך את התוצאה בדקה ה-60, לאחר שג'ון טרי טעה בניסיון לחטוף את הכדור והשאיר את החלוץ הסנגלי לבד מול השוער. גרציאנו פלה סגר את הסיפור בדקה ה-73 אחרי מתפרצת קטלנית של האורחים ורשם משחק אישי מצוין עם שער ושני בישולים.

 

צ'לסי עם פתיחת עונה איומה במקום ה-16 עם שמונה נקודות בלבד, הפתיחה הגרועה ביותר מאז 1978. בסיום אותה עונה הכחולים ירדו ליגה וליברפול הייתה זאת שלקחה את האליפות. סאות'המפטון בעקבות הניצחון טיפסה אל המקום התשיעי ובמאזנה 12 נקודות.

 

מהלך המשחק:

 

דקה 10

0:1 לצ'לסי – וויליאן סובב בעיטה חופשית אדירה (מאותה נקודה בדיוק שהוא הכניע את ראיקוביץ' באלופות ואת קרול בליגה) לפינה הרחוקה של סטקלנבורג. 


וויליאן. שער רביעי רצוף מבעיטה חופשית  (Gettyimages)

דקה 32

מאנה חדר לתוך הרחבה ונפל אחרי שנתקל ברמירז. השופט החליט שלא לשרוק לפנדל, למרות שבהילוך החוזר ניתן לראות שהברזילאי של צ'לסי דרך על רגלו של הסנגלי וגרם לנפילה.


רמירז ומאנה. האם היה כאן פנדל?   (AFP)

דקה 41

דקות טובות של האורחים: קודם וואניאמה כמעט הפתיע את בגוביץ' עם הגבהה שהלכה לאורך קו השער. דקה לאחר מכן מאנה מצא את ברטרנד ברחבה, אבל המגן האנגלי לא הצליח להכניע את השוער הבוסני.

דקה 43

סאות'המפטון משווה ל-1:1 – פלה הוריד עם החזה לדייויס שמעשרים מטרים שיגר טיל לפינה הקרובה של בגוביץ'.


דייויס מכניע את בגוביץ'    (Gettyimages)

דקה 50 

מתפרצת מהירה של ה'קדושים' שבסיומה מאנה לא הצליח להכניע את בגוביץ' הנפלא.

דקה 60

1:2 לאורחים שהופכים את התוצאה – ג'ון טרי שחזר להרכב לא הצליח לחטוף את המסירה של פלה לעבר מאנה, והחלוץ הסנגלי שמצא את עצמו באחד על אחד מול בגוביץ' השלים את המהפך.


מאנה חוגג את השני עם החברים 

דקה 73

סאות'המפטון כבר ב-1:3 – מתפרצת קטלנית של סאות'המפטון: מאנה מצא את פלה לבד ברחבה והאיטלקי בעט חזק לפינה הרחוקה ולא השאיר סיכוי לבגוביץ'.


פלה. שער ושני בישולים  (AFP)

דקה 76

טאדיץ' פיספס הזדמנות לסגור את הסיפור, כאשר הבעיטה שלו מעשרה מטרים פגעה בגבו של טרי ויצאה לקרן.

עוד באותו נושא: ססק פברגאס, פדרו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי