Sport1 Banner

סיטי לא מרפה: 250 אלף ליש"ט לשבוע לפוגבה

פוגבה. הצעת ענק על הפרק
פוגבה. הצעת ענק על הפרק |

אחרי ה-0:6 על ק.פ.ר הסיטיזנס עם הפנים לרכש. וגם: מה צייץ בארטון?

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי הורידה אמש (ראשון) את ק.פ.ר לליגת המשנה כשרמסה אותה 0:6 והוכיחה שאפשר לשחק גם כדורגל התקפי ולא רק מחושב בסגנון של ז'וזה מוריניו. את העונה הזאת סיטי כבר החמיצה, אבל היא מתכננת רכש גדול לקיץ והמטרה העיקרית הוא פול פוגבה מיובנטוס.

 

עיתוני אנגליה מפרסמים הבוקר שסיטי מנסה למשוך אותו בעזרת משכורת עתק ומציעה לו שכר של 250 אלף ליש"ט לשבוע. מדובר בעיקה שכר כוללת של 12.5 מיליון ליש"ט. הסיטי גם הציעה לרכוש אותו מיובה ב-70 מיליון ליש"ט. מדובר במשכורת מהגבוהות בעולם כאשר כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי ו-וויין רוני מרוויחים בסביבות 300 אלף ליש"ט לשבוע. אם פוגבה יגיע לסיטי הוא עדיין ירוויח יותר מכל שחקן אחר כשיאיא טורה מרוויח 220 אלף ליש"ט לשבוע.

 

 

לפי הדיווח ב'דיילי סטאר' פפ גווארדיולה רמז לסיטי שהוא יהיה מוכן לדבר על חתימה בקבוצה, אבל רק בתנאים ובזמן שלו ונראה שהוא רוצה קודם לסיים את חוזהו בבאיירן מינכן. סיטי מקווה שהבעיות שיש לו בקבוצה הבווארית יגרמו לו לעזוב כבר העונה, אבל הדבר לא ממש ודאי.

 

 

 

מנג'ר הסיטי, מנואל פלגריני, נשאל על כך ואמר: "לא שמעתי על כך שיש לסיטי הסכם כלשהו עם פפ גווארדיולה. אף אחד לא דיבר איתי על כך". סרחיו אגוארו מועמד כעת ודאי לזכות בתואר מלך השערים של הפרמייר ליג כשהוא מקדים עם 25 שערים את הארי קיין שכבש 20. 'קון' אולי כבש את השלושער הקל ביותר שלו בקריירה מול ק.פ.ר, אבל פלגריני אמר: "זה נראה קל, כי הוא עובד קשה כל השבוע כדי להוכיח את עצמו. אם הוא ימשיך לעבוד קשה אני מאמין שבשנה הבאה הוא אפילו יהיה טוב יותר".

 

פלגריני התייחס גם למטרה לסיים במקום השני: "זכייה בסגנות היא לא הישג גרוע. זה קשה מאוד להיות כאן אלוף בכל שנה כשיש חמש קבוצות גדולות שאתה חייב להתמודד איתן".

 

 

 

מנג'ר ק.פ.ר, כריס ראמזי, הודה בסיום שהשחקנים איכזבו את האוהדים: "ההופעה שלנו נגד הסיטי היתה אחת הגרועות אי פעם". ג'ואי בארטון ששמו הוזכר כמועמד להגיע בשנה הבאה ללידס יונייטד צייץ: "נגעלתי ממה שקרה לנו השנה. זה היה רע החל מיולי. הטבלה לא משקרת. פשוט לא היה מגיע לנו להישאר".

 

ק.פ.ר לא רק נשרה לצ'מפיונשיפ, היא חוששת כעת שתיקנס על ידי פיפ"א ב-60 מיליון ליש"ט בגלל עברות על חוקי ה'פייננשל פייר פליי' ועתידה גם בליגת המשנה בספק.

עוד באותו נושא: ג'ואי בארטון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי