Sport1 Banner

פרגי: "רציתי את גווארדיולה ולא את מויס"

פרגוסון. מרוצה מואן חאל
פרגוסון. מרוצה מואן חאל | צילום: Gettyimages

המנג'ר האגדי מוציא ספר חדש וחשף כי מנע מרוני להרוויח פי שניים ממנו

(גודל טקסט)

סר אלכס פרגוסון פרש מכדורגל והחל להיות סופר. מאז עזב את הקבוצה לפני שנתיים וחצי הוא מפרסם כבר ספר שני. הראשון היה ביוגרפיה על חייו ונמכר כמו לחמניות טריות. עכשיו הוא מפרסם ספר בשם "מנהיגות" בו כתב בין היתר שכאשר החליט לפרוש בחודש מארס 2013 הוא רצה את פפ גווארדיולה כמנג'ר ביונייטד במקומו, אבל זה לא הסתייע.

 

הם נפגשו ניו-יורק ב-2012. "אמרתי לו בשיחה שיצור איתי קשר לפני שהוא מחליט על הג'וב הבא שלו, אבל הוא בחר בבאיירן מינכן". רק השבוע פורסם, כי יונייטד רוצה את פפ כמחליפו של ואן חאל בקיץ 2017 כשזה יעזוב את הקבוצה.

 

 

פרגי עדיין מתעקש בספר שהבחירה שלו בדייויד מויס היתה נכונה ומשבח את עבודתו של לואיס ואן חאל: "התהליך של החלפתי מתקדם בצורה מושלמת", הצהיר.

 

מויס. החלטה נכונה? (gettyimages)

 

פרגי גם אמר בספר שהחליט לא להיות כמו סר מאט באזבי שפרש מאימון והפך לנשיא הקבוצה והיה לו משרד באולד טראפורד ובמיתקן האימונים. "אני לא התקרבתי למיתקן האימונים בקרינגטון, כי לא רציתי להתערב ולהשפיע על עבודתם של המנג'רים כפי שעשה באזבי בזמנו. הייתי שם אולי פעמיים ויחד עם זאת מויס ו-ואן חאל ידעו שאני מוכן לעזור להם בכל דבר שיצטרכו".

 

פרגוסון גילה בספרו שמנע ממשפחת גלייזר לשלם לווין רוני משכורת כפולה ממה שהוא פרגי הרוויח. רוני איים שלוש פעמים לעזוב את מנצ'סטר יונייטד. לפני חמש שנים חתם על חוזה לפיו ירוויח בקבוצה 200 אלף ליש"ט לשבוע. פרגי מגלה בספר שהחליט להתקשר לבוסים בארה"ב ולומר להם שזה לא יהיה פייר ששחקן שלו ירוויח פי שניים מהמנג'ר.

 

הוא כתב: "כאשר משפחת גלייזר והמנכ"ל, דיוויד גיל, החליטו להעלות את שכרו הם רצו לדעת מה אני מרגיש. אמרתי להם שזה לא פייר אם הוא ירוויח פי שניים ממני. 'יואל גלייזר אמר לי שהוא מסכים איתו במאה אחוז ושאל מה לעשות. זה היה פשוט. החלטנו שאף שחקן לא יכול להרוויח יותר ממני'".

 

רוני. גם לשכר שלו יש גבולות (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי