Sport1 Banner

מוריניו רוצה סולחה עם ונגר, פטר צ'ך חוזר הביתה

מוריניו בעימות עם ונגר. סוף הסיפור?
מוריניו בעימות עם ונגר. סוף הסיפור? | צילום: Gettyimages

לא מעט מוקדים על הפרק לקראת צ'לסי מול ארסנל (14:30, ספ'1)

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו אתגר את ארסן ונגר לקראת המשחק היום (ספורט1 החל מ-14:30) בין צ'לסי וארסנל בסטמפורד ברידג' כשהצהיר שהוא יציע לו ללחוץ את היד וכך העביר את הכדור למגרש של הצרפתי לקראת הדרבי הלונדוני.

 

הפורטוגלי רוצה לסיים את הסכסוך עם מנג'ר ארסנל ואמר שינסה ללחוץ את ידו לפני תחילת ההתמודדות. "אנשים באים למשחקי כדורגל לראות את המשחק וכל השאר הוא משני. היחסים המיוחדים שלי עם מנג'רים אחרים זו לא הבעיה שלי. מה שחשוב זו איכות הכדורגל שנראה במשחק". ונגר לא רצה להתייחס לפרשה ונותר חשדן: "למילים של מוריניו אין השפעה עלי. מה שחשוב זו איכות הכדורגל".

 

 

 

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, צ'לסי חייבת להתניע מחדש את העונה שלה בליגה אחרי ניצחון אחד בלבד מתחילת העונה וספיגת 12 שערים. מנגד, ארסנל ניצחה את צ'לסי בעידן מוריניו רק פעם אחת בגביע הקהילה האחרון (0:1) וכבשה לראשונה שער ניצחון מאז 2007 כשג'ילברטו סילבה הבקיע. צ'לסי הביסה את ארסנל 0:6 במשחק ה-1,000 של ונגר כמנג'ר.

 

מוריניו טען שהמפתח לניצחון על מכבי תל אביב היה שקבוצתו שיחקה הרבה יותר מהר: "כשאתה מפסיד משחקים אתה מתחיל לפחד מהכדור, מפחד לבעוט לשער. הנענו את הכדור מהר יותר מול מכבי. הניצחון היה חשוב עבורנו כדי שהשחקנים יירגעו".

 

 

 

לגבי השינויים בהרכב שהצליחו מול הצהובים הוסיף: "אני משחק עם מי אני רוצה לשחק, לא חושש מהתוצאות. אני בוחר את השחקנים לפי היכולת שלהם".

 

כמובן שבמוקד יעמוד פטר צ'ך שיחזור לראשונה לסטמפורד ברידג' שם שיחק 11 שנה, זכה בכל תואר אפשרי והפך לחביב האוהדים. ונגר העיד: "זה תמיד קשה לחזור לשחק נגד קבוצתך לשעבר, אבל אני חושב שהוא התמודד עם זה יפה בגביע הקהילה. אני רוצה שיתרכז רק במשחק".

 

עבור אדן הזאר זה גם יהיה מבחן. אחרי שהחמיץ פנדל מול מכבי תל אביב, היה ברור שהבלגי לא בשיאו וזה התווסף לכושרו העונה. מוריניו נראה מחליף איתו מילות עידוד והתבדח עם הבלגי: "אמרתי לו שהוא בטח החמיץ את הפנדל, כי עשה דיל כדי לקדם את הגביע העולמי ברוגבי".

 


פברגאס והזאר. הבלגי יחזור לחייך? (Gettyimages)

 

בצ'לסי וויליאן לא ישחק בוודאות, פדרו, פלקאו ואוסקר בספק. בארסנל פר מרטסקאר עשוי לחזור למרכז ההגנה.

 

בנושא אחר, אחרי שישה שבועות הרופאה, אווה קרניירו חזרה לפעילות, אך לא תשב על הספסל.

 

הרכבים משוערים:

 

צ'לסי: בגוביץ', איבנוביץ' (רחמן), קייהיל, טרי, אספיליקווטה, מאטיץ', ססק, ראמירז, אוסקר, הזאר, קוסטה

 

ארסנל: צ'ך, בלרין, מרטסאקר (גבריאל), קוסיילני, מרטסאקר, קוקלין, קאסורלה, ראמזי, אוזיל, סאנצ'ס, וולקוט

עוד באותו נושא: ארסן וונגר, פטר צ'ך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי