Sport1 Banner

"ראינו איך ג'רארד הקשה את החיים על באלוטלי"

ג'רארד. ממשיך לעשות רעש
ג'רארד. ממשיך לעשות רעש | צילום: Gettyimages

דיוף ממשיך לתקוף את סטיבי ג'י. בליברפול התייצבו לצידו של הקפטן

(גודל טקסט)

הספר שפרסם סטיבן ג'רארד "הסיפור שלי" ממשיך להעסיק את אנגליה. אחרי שג'רארד לא החמיא בלשון המעטה לשחקן הרכש אל-חאדג'י דיוף ששיחק בעבר בליברפול, תקף הסנגלי את הקפטן שלו לשעבר וטען שהוא שונא שחורים ומקנא בו על הצלחותיו.

 

ג'רארד הדף את ההאשמות ואמר שהוא מתכוון לתבוע את דיוף באמצעות עורכי דינו על לשון הרע. הסנגלי טען שליברפול וג'רארד לא אהבו שחקנים שחורים מחוץ לאנגליה והוא הזהיר על כך גם את מאריו באלוטלי. ג'רארד כתב בספר שדיוף ירק על אוהד של סלטיק במשחק גביע אופ"א ב-2003 כשהיה שחקן של ליברפול וזה מסכם בעצם את הקריירה שלו בקבוצה.

 

 

דיוף אמר ברדיו של סנגל: "כולנו ראינו איך ג'רארד הקשה את החיים על באלוטלי. זה ידוע שהוא שונא שחורים". ריאן באבל שחקנה שחום העור של אייאקס אמסטרדם צייץ אתמול בטוויטר: "לא קיבלתי את הרושם הזה מג'רארד כששיחקתי בליברפול כך שאני חושב שהוא טועה".

 

באלוטלי. "ג'רארד הקשה עליו את החיים" (gettyimages)

 

בליברפול כלל לא התערבו בנושא ולא התייצבו לימין הכוכב והמנהיג שלהם לשעבר. למרות שג'רארד זכה בליגת האלופות, שני גביעי אנגליה והיה קפטן הנבחרת עדיין דיוף טען שהוא מקנא בהצלחותיו של הסנגלי. "לכל מקום שאני הולך מחוץ לסנגל מעריצים אותי ולכל מקום שג'רארד הולך מחוץ לליברפול מעליבים אותו". למרות שג'רארד התרגז על התגובה של דיוף, הוא התחיל בכל הפרשה.

 

ג'רארד הוא איש עסוק בימים האחרונים. מלבד הספר שלו הוא שימש אתמול כפרשן של BT ספורט במשחקי ליגת האלופות והוא סגר חשבון עם ראחים סטרלינג שעזב את ליברפול הקיץ.

 

ג'רארד אמר: "סטרלינג היה חלש מאוד מול יובנטוס והוא לא ניצל הזדמנויות דבר שעלה לסיטי יקר מאוד וגרם לה לאבד שלוש נקודות חשובות. הוא חייב לשפר בצורה קיצונית את היכולת שלו". אין ספק שג'רארד ניתח את המשחק מקצועית, אבל קשה להתעלם מהעובדה שהוא גם כועס כמו כל שחקן ואוהד ליברפול על הילד שחרץ לשון לליברפול ועבר לסיטי הקיץ אחרי מאבק מכוער בקבוצה שנתנה לו צ'אנס.

 

סטרלינג. סוגר חשבונות בשידור? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי