Sport1 Banner

ואן חאל כבר מאוכזב: "שווייני היה רע"

שוויינשטייגר. כבר איכזב את המאמן
שוויינשטייגר. כבר איכזב את המאמן | צילום: AFP

מנג'ר יונייטד לא מרחם ועל ההפתעה ברכש: "לא דיברתי על חלוץ"

(גודל טקסט)

למאמן מנצ'סטר יונייטד לואיס ואן חאל יש כנראה נטייה להתלהב משחקנים ובאותה מהירות להתאכזב מהם. זה קרה לו בעונה שעברה עם רדמאל פלקאו ואנחל די מריה ועכשיו הסיפור חוזר עם בסטיאן שווינשטטיגר.

 

אחרי הניצחון הבוקר (רביעי) של יונייטד על סאן חוזה 1:3 פתח ואן חאל את הפה ומתח ביקורת על שווייני: "הוא היה רע", ירה ואן חאל. "אפשר להיות במשחק פחות טוב, וברור שאם אתה מתאמן עם הקבוצה רק שישה ימים אתה תשחק רק מחצית. במשחק הראשון שלו כאן הוא היה די טוב, אבל הפעם הוא פשוט שיחק רע".

 

 

ואן חאל הוסיף גם לגבי הידיעה כאילו הוא מביא חלוץ חדש ומסתורי. הוא טען שלא הובן כהלכה: "קראתי בתקשורת שנחתים חלוץ בהפתעה. זה לא נכון. התכוונתי למשהו אחר לגמרי בעמדה אחרת. תהיו סבלניים. יש לנו את רוני שיכול לשחק כחלוץ, כולם בתקשורת אמרו שהוא צריך לשחק בעמדה הזאת. יש לנו את צ'יצ'ריטו ואולי גם את ווילסון שיכול להפתיע. אני לא מודאג מההיצע שיש לי בעמדה הזאת".

 


דפאיי מאושר. ממנו דווקא מרוצים (AFP)

 

ואן חאל גם טען בראיון שדי מריה לא יעזוב למרות הידיעות שהוא עומד לעבור לפאריס סן ז'רמן ב-60 מיליון ליש"ט. ה'דיילי מירור' טען שהחלוץ המסתורי הוא פרננדו יורנטה מיובנטוס ובעיתון 'מארקה' נטען שזהו פדרו. בינתיים ההולנדי נהנה מרכש אחר שלו, ממפיס דפאיי שהיה בולט במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי