Sport1 Banner

אווה קרניירו מתכוונת לתבוע את ז'וזה מוריניו

המיוחד הסתבך. שוב
המיוחד הסתבך. שוב | צילום: Gettyimages

הרופאה טוענת כי תדמיתה נפגעה עקב ההדחה מצ'לסי. צפו בראיון של המנג'ר

(גודל טקסט)

הרופאה המודחת של צ'לסי, אווה קרניירו, עדיין גונבת את הכותרות ואת שערי עיתוני הספורט באנגליה.

 

ה'דיילי מייל' מדווח שהיא מתכוונת לתבוע את ז'וזה מוריניו על פגיעה מקצועית בה ודורשת ממנו התנצלות. בצ'לסי רצו להציג חזית אחידה אחרי התקרית ולהראות שהכל בסדר, אבל הרופאה מסרבת וטוענת שספגה פגיעה קשה בנוגע למקצועיותה ותדמיתה.

 

 

ביום ראשון מארחת מנצ'סטר סיטי את צ'לסי (חי בספורט1 החל מ-17:45), אבל בבלוז עוד עוסקים בעימות המתוקשר. לפי הדיווח גם הבעלים רומן אברמוביץ' כועס על מוריניו שהוציא את הוויכוח הזה החוצה במהלך המשחק לעיני כולם, משחק שמשודר בטלוויזיה וצופים בו בכל העולם. מוריניו עומד על רגליו האחוריות ולא מוכן להחזיר את הרופאה אותה הדיח מעשית מהמועדון. כזכור, היא לא יכולה להגיע לאימונים, משחקים ולא לבית המלון.

 

קרניירו מטפלת בהזאר. "יותר סלבריטאית מרופאה" (Gettyimages)

 

איגוד רופאי הכדורגל גינה את ההתנהגות של מוריניו ואף כינה אותה "מזעזעת". ראש הצוות הרפואי של ליברפול לשעבר, פטר ברוקנר אמר: "אני לא מבין למי בא מוריניו בטענות. הצוות הרפואי של צ'לסי קיבל הוראה לטפל באדן הזאר ששכב על הקרקע. ברגעים כאלה אתה אף פעם לא יכול לדעת מה היקף הפציעה של השחקן". 

 

מנגד, רופא צ'לסי לשעבר, ראלף רוג'רס, התייצב לטובת מוריניו בסכסוך ואמר: "הרופאה קרניירו היא יותר סבלריטאית מרופאה.

 

"היא אולי הרגישה שהיא גדולה מהמנג'ר כשהשתמשה בפייסבוק להודות לאוהדים והיא היתה נאיבית מאוד. התודה שלה לאוהדים אולי עיצבנה את מוריניו יותר מכל וגרמה לו להחליט על הדחתה. כשאתה בצוות המטפל בקבוצה, אתה לא נמצא שם כמעודדת אלא צריך לעשות את עבודתך ולשתוק". 

עוד באותו נושא: אווה קרניירו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי