Sport1 Banner

בכורה מוצלחת לקלאודיו ראניירי, אכזבה לבורנמות'

לסטר. פתיחה ברגל ימין
לסטר. פתיחה ברגל ימין |

פרמייר ליג: 2:4 ללסטר על סנדרלנד, העולה החדשה הפסידה לווילה, פאלאס ניצחה

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על טוטנהאם, ארבעה משחקים נוספים התקיימו אחה"צ (שבת) בפרמייר ליג. במוקד, לסטר הביסה את סנדרלנד, בורנמות' חגגה בכורה עצובה, פאלאס המשיכה במומנטום ואברטון חילצה נקודה בדקה ה-86.

 

לסטר – סנדרלנד 2:4

 

הבכורה של קלאודיו ראניירי על הקווים של לסטר לא יכולה הייתה להתחיל טוב יותר, תרתי משמע. תוך 25 דקות הוליכו השועלים 0:3 מול החתולים השחורים (כמו בטבע?). וארדי (11) ומחרז (18 ו-25) כבשו.

 

ראניירי. ניצחון משכנע בבכורה (Gettyimages)

 

ג'רמיין דפו צימק בדקה ה-60 ועוד העניק לדיק אדבוקאט סיכוי, אך מארק אולברייטון (66) החזיר את לסטר ליתרון של שלושה שערים, בטרם סטיבן פלטשר (71) כבש בצד השני וחתם את התוצאה.

 

בורנמות' – אסטון וילה 1:0

 

איצטדיון ויטאלטי ("החיוניות") חגג בכורה בפרמייר ליג כאשר 11,155 אוהדים גדשו את המקום הצנוע, לבכורה של בורנמות' בליגה הבכירה.

 

חגגו בפתיחה (Gettyimages)

 

רבים מסמנים את העולה החדשה כמרעננת הרשמית החדשה – לא מעט בזכות הכדורגל שהציגה בעונה שעברה – אך היום היא כשלה לעלות על לוח התוצאת. בעיקר בשל החמצות של חלוציה, לצד יכולת טובה של בראדלי גוזאן בין הקורות של הווילאנס.

 

רודי גסטדה הצרפתי, שהגיע בקיץ מבלקבורן, עלה בדקה ה-59 להופעת בכורה ותוך 13 דקות הכריע את ההתמודדות והעניק לטים שרווד 3 נקודות. אדי האו, מנג'ר בורנמות', יקווה להשיג נקודות בכורה בליגה בעוד תשעה ימים באנפילד מול ליברפול. וזה לא יהיה פשוט.

 

נוריץ' – קריסטל פאלאס 3:1

 

הנשרים, שסיימו את העונה שעברה בתנופה, המשיכו בדיוק איפה שהפסיקו. ווילפריד זאהה (39) ודמיאן דלייני (49) העלו את אלן פארדיו ליתרון כפול, לפני שרדמונד (69) צימק לזכות העולה החדשה.

 

אך בתוספת הזמן הרכש הכי משמעותי של פאלאס – יוהאן קבאיי – כבש בבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה וסגר את הסיפור. קבאיי, שהגיע מפ.ס.ז' והתאחד עם פארדיו (היו יחדיו בניוקאסל) מציין שלוש נקודות ויקווה להיות הזרז שמוביל את פאלאס להתחרות על מקום באירופה.

 

קבאיי. שער בבכורה המחודשת בפרמייר ליג (Gettyimages)

 

אברטון – ווטפורד 2:2

 

עד הדקה ה-76 הוליכה ווטפורד 0:1 בגודיסון פארק משער של מיגל לאיון, 14 דקות מהפתיחה. ואז המשחק קיבל תאוצה.

 

רוס בארקלי השווה את התוצאה עם שער אדיר (אופייני) מ-18 מטרים לחיבורים. אודיון איגאלו (83) השיב את העולה החדשה ליתרון, אבל ארונה קונה (86) דאג לחלק את הנקודות בין הקבוצות אחרי בישול של רומלו לוקאקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי