Sport1 Banner

ואן חאל הסכים למכור את ואן פרסי

|

העונה הבינונית וריבוי הפציעות וכן סיום החוזה בעונה הבאה הביאו את מנג'ר יונייטד להחלטה

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו     צילום: GettyImages

לואיס ואן חאל התחיל לעבוד? ה'דיילי סטאר' מדווח הבוקר (שלישי) כי מנצ'סטר יונייטד החליטה למכור את רובין ואן פרסי ומוכנה לשמוע על הצעות לגביו. ואן פרסי סבל מעונה גרועה יחסית עם המון פציעות, ומנכ"ל הקבוצה אד וודוורד מוכן אישר את הפירסום.

החלוץ שנרכש ב-2010 מארסנל ב-24 מיליון ליש"ט כיכב בעונות קודמות ביונייטד, אבל העונה התקשה לחזור ליכולת הגבוהה שגילה בעבר וגם סבל מפציעות דווקא בעונה בא הגיע לקבוצה מאמנו מהנבחרת לואיס ואן חאל שרצה לתת לו תחילה את סרט הקפטן. RVP גם היה ההחתמה הגדולה האחרונה של אלכס פרגוסון לפני פרישתו מאימון. 

הנפילה ביכולת של ואן פרסי בן ה-31 החלה עם עזיבת פרגוסון. RVP הודה שהוא בהלם מהעזיבה ולא הסתדר בשנה שעברה עם דיוויד מויס למרות שכבש 18 שערים ואילו העונה הסתפק רק ב-10 שערים. לוואן פרסי חוזה לעונה אחת נוספת בלבד וביונייטד לא הציעו לו חוזה חדש. קבוצה שתרצה לרכוש אותו בקיץ עשויה לרכוש אותו בזול יחסית שכן מינואר 2016 הוא רשאי לעזוב בחינם.

שתי ידיעות רכש נוספות עליהן פרסם העיתון הבוקר הן שליברפול עומדת לרכוש את מגן לידס יונייטד, סאם ביראם, ב-8 מיליון ליש"ט. המגן התוקף משחק בנבחרת אנגליה עד גיל 20 ומבוקש בכמה קבוצות אחרות. לידס דחתה בקיץ הצעה לרכוש אותו ב-4.5 מיליון ליש"ט מסאות'המפטון. באנגליה משווים את סגנון משחקו לזה של גארת' בייל למרות שיש לו עוד הרבה מקום לשיפור כדי להגיע אליו.

 

הרכש החדש של ליברפול? סאם ביראם

בטוטנהאם מקווים לצרף את חלוץ ברנלי דני אינגס להארי קיין ולשחק עם שני חלוצי העתיד של נבחרת אנגליה. קיין עצמו אמר שהוא יוכל להיות בן זוג מעולה לאינגס שמבוקש גם בליברפול. "דני שחקן גדול והתנועה שלו עם הכדור ובלי היא מעולה".

עוד באותו נושא: ואן פרסי, לואיס ואן חאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי