Sport1 Banner

דיווח: צ'לסי מחזרת אחרי חלוץ ליון אלכסנדר לאקזט‎

לאקזט‎. מעניין גם את מנצ'סטר יונייטד
לאקזט‎. מעניין גם את מנצ'סטר יונייטד | צילום: Gettyimages

הבלוז ישלחו בתמורה את לואיק רמי. מוריניו שוב התעמת עם ארסן ונגר

(גודל טקסט)

צ'לסי עשויה לזכות מחר באליפות אנגליה במשחק הביתי שלה נגד קריסטל פאלאס (חי בספורט1 ו-HD החל מ-15:20). בינתיים פרסם ה'סאן' שצ'לסי מחזרת אחרי חלוץ ליון אלכסנדר לאקזט שהוא מלך בשערי הליגה בצרפת עם 26 כיבושים (30 שערים בכל המסגרות).

 

צ'לסי מציעה את לואיק רמי בן ה-23 ועוד 15 מיליון ליש"ט עבור חלוץ ליון שמעניין גם את מנצ'סטר יונייטד. צ'לסי רוצה לחזק את ההתקפה שלה ולמנוע מצב כמו השנה בו היתה תלויה לחלוטין בדייגו קוסטה שכבש 19 שערים, אבל סבל מפציעות רבות והיא נאלצה לשחק ללא חלוץ באחד המשחקים. לא ברור אם דידיה דרוגבה ימשיך והגיל גם עושה את שלו ורמי לא ממש מצא לעצמו מקום בהרכב הפותח.

 

 

לאקזט מרוויח רק 12 אלף ליש"ט לשבוע בליון ועשוי להרוויח פי ארבע בצ'לסי. סוכנו ליונל הוא אחיו של קורט זומה המשחק בצ'לסי, כך שיש לו אינטרס גדול להביא את השחקן לסטמפורד ברידג'. ליון רוצה מחליף ברמה גבוהה ולא ברור אם תסכים לכך שלואיק רמי יהיה חלק מהעסקה. ייתכן שחלוץ האקדמיה של צ'לסי דומיניק סולנקה יעלה להרכב הבוגרים שנה הבאה כחלוץ שלישי.

 

בתוך כך ז'וזה מוריניו התעמת בסוף השבוע גם עם מנג'ר ארסנל ארסן ונגר וגם עם מנצ'סטר סיטי. מוריניו טען שארסנל היא הקבוצה המשעממת ולא צ'לסי מכיוון שלא זכתה 10 שנים בתואר. ונגר אמר על כך: "הגיע הזמן שיהיה לו קצת יותר כבוד למנג'רים אחרים".

 

בקשר לסיטי אמר מוריניו שצריך להוריד לה נקודות בגלל שהפרה את כללי הפייננשל פיירפליי. פלגריני השיב: "זה לא חשוב כל כך מה אומר מוריניו".

 

מוריניו. ממשיך לעצבן (gettyimages)

עוד באותו נושא: אלכסנדר לאקזט‎, לואיק רמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי