Sport1 Banner

פ.ס.ז' מוכנה להשקיע: די מאריה מעניין אותנו

די מאריה. עיר האורות קוראת לו
די מאריה. עיר האורות קוראת לו | צילום: Gettyimages

הצרפתים יציעו עבורו 50 מיליון ליש"ט. מנצ'סטר יונייטד בירכה את מכבי ת"א

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד מקווה לסגור במהרה עם בלמה של ולנסיה, ניקולאס אוטמנדי הארגנטיני, שמחירו 36 מיליון ליש"ט. 

 

סוכנו של אוטמנדי, שהיה מבוקש גם בינואר האחרון באולד טראפורד, הוא ז'ורז' מנדש שהביא ליונייטד את כריסטיאנו רונאלדו, דויד דה חאה, רדמאל פלקאו ואנחל די מאריה. הבעלים של ולנסיה, פיטר לים הסינגפורי, אומנם לא רוצה למכור אותו, אבל אם היונייטד תפעיל את סעיף השחרור שלו לא תהיה לו ברירה.

 

 

אוטמנדי כבש שישה שערים העונה והוא הבלם שהבקיע יותר שערים ב'לה ליגה' מכל בלם אחר. אחריו מדורגים ג'רארד פיקה עם 5 שערים וסרחיו ראמוס עם 4. 

 

בתוך כך, העיתון "הסאן" טוען כי פ.ס.ז' הבהירה לשדים האדומים שהיא רוצה לרכוש ממנה את אנחל די מאריה והיא מוכנה לשלם עליו 50 מיליון ליש"ט. "האטריה" פתח רק ב-19 משחקים העונה בליגה וכבש רק שלושה שערים ביונייטד ונראה שלא התאקלם בפרמיירליג. 

 

הסכום הזה עשוי לכסות את ההשקעה של היונייטד בארגנטיני שהגיע מריאל, וכמו חואן ורון בזמנו לא הצליח להסתגל למדינה החדשה ולהרשים באולד טראפורד. 

ובנושא אחר, אולי מעט מפתיע – מכבי תל אביב, הטרבליסטית הישראלית, זכתה לברכות מלא אחרת מאשר מנצ'סטר יונייטד.

פחות מחודש לאחר הצטרפותם של הצהובים לנבחרת המועדונים של ארגון UNICEF, השדים האדומים מצאו זמן לברך את מכבי ת"א על שיתוף הפעולה עם הטרי. המכתב המתורגם של מנכ"ל עמותת מנצ'סטר יונייטד, ג'ון שילס מובא לפניכם באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת"א:

"מרטין ושרן היקרים,

נודע לי שמועדון מכבי תל אביב החל לעבוד בשותפות עם ארגון UNICEF, ולאור זאת ברצוני לברך אתכם על כניסתכם למשפחת המועדונים אשר מקיימים את השותפות עם UNICEF.

מועדון מנצ'סטר יונייטד עובד בשיתוף עם UNICEF עוד משנת 1999, כאשר החיבור השפיע על חייהם של למעלה מ-3.4 מיליון ילדים ברחבי העולם. העולם השתנה מאוד במהלך 15 השנים האחרונות, אך המורשת העצומה שמסבה לנו אושר וגאווה, היא שאותם ילדים בהם תמכנו בעבר לא רק שהצליחו לשרוד ולשגשג, אלא התפתחו להיות אנשים בוגרים, בריאים ועצמאיים כלכלית. חלקם אף מגדלים את הדור הבא לאחר שהפכו להיות הורים. השותפות עם UNICEF איננה מניבה פירות מיידים, אלא עוזרת להשפיע בחיוביות רבה על עתיד הקהילות בהן אנו תומכים.

למנצ'סטר יונייטד יש אוהדים בקשת רחבה מאוד בגלובוס, ובלא מעט מהמקומות שבהם תמכנו בילדים אשר היו בסיכון, היו מקומיים אשר אוהדים את הקבוצה. לאחרונה החלנו לעבוד בתכנית חדשה יחד עם UNICEF להגנה על ילדים באיזור ויאטנאם, כאשר בהמשך השנה אני צפוי לבקר במקום, לשוחח עם נציגי UNICEF שנמצאים באזור על מנת לעזור בפיתוח היכולות הקיומיות דרך הכדורגל שצפוי להיות המגשר עם הקהילות המקומיות.

אני מחכה בקוצר רוח לשמוע על הפרויקטים המשותפים שלכם עם UNICEF ולראות כיצד הקשר בינכם מתפתח, ושרן, אני מצפה לשמוע כיצד אתה וחבריך לקבוצה נעשים מעורבים בעבודה הנהדרת שעושה UNICEF דרך השותפות שנרקמה בינכם.

שלכם בכבוד רב,

ג'ון שילס

מנכ"ל מועדון עמותת מנצ'סטר יונייטד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי