Sport1 Banner

סיטי רוצה את ג'ק ווילשייר, ארסנל את פדרו

ונגר עוד לא מוותר עליו כל כך מהר. ווילשייר
ונגר עוד לא מוותר עליו כל כך מהר. ווילשייר | GettyImages

שוק ההעברות באנגליה כבר עובד, בנטקה יעזוב את אסטון וילה

(גודל טקסט)

ה'דיילי מירור' מפרסם הבוקר, כי מנצ'סטר סיטי מתכוונת להציע 30 מיליון ליש"ט הקיץ לארסנל כדי לרכוש את ג'ק ווילשייר בן ה-23. הקשר עבר שידרוג בנבחרת אנגליה לתפקיד קשר התקפי ובסיטי מעוניינים לראות אותו בקבוצה כדי להגדיל את מספר האנגלים שלהם. 

ארסן ונגר הזהיר את הסיטי לא להתקרב לווילשייר, אבל ראשי הקבוצה מתכננים הפיכה גדולה במועדון כאשר ההחלטה היא ללכת שחקנים תוצרת האי הבריטי. סמיר נאסרי ובאקרי סאניה עברו בשנים האחרונות מארסנל לסיטי תמורת 70 מיליון ליש"ט, אבל ונגר הזהיר: "אנחנו לא במצב כספי בו אנחנו חייבים למכור שחקנים".

בתוך כך פורסם שארסנל רוצה לרכוש לעונה הבאה חלוץ ברמה גבוהה ועל הכוונת חלוץ ברצלונה, פדרו, שייתכן ולא יישאר בבלאוגרנה בגלל שהוא מתקשה לקבל דקות משחק כשליאו מסי, ניימאר ולואיס סוארס מקדימים אותו בעמדות החוד. לפי ה'דיילי אקספרס' מחירו מוערך ב-24 מיליון ליש"ט. גם צ'לסי מעוניינת בו, אבל ונגר כבר היה בקשר עם ברצלונה בשנה שעברה ורצה כבר אז להחתים אותו. 

חלוץ נוסף המבוקש בליגה הוא פטריק במפורד בן ה-21 שהיה מושאל העונה מצ'לסי למידלסברו בצ'מפיונשיפ והרשים אחרי שכבש 19 שערים. עוד פורסם שאסטון וילה מעוניינת בחלוץ במקום כריסטיאן בנטקה שעשוי לעזוב. צ'לסי מוכנה להשאיל את החלוץ לשנה נוספת. גם קריסטל פאלאס, אברטון וסאות'המפטון מתעניינות בחלוץ. 

רדינג מהצ'מפיונשיפ הביעה עניין לרכוש את הפורטוגלי, בבה, הנחשב לאחד הפלופים הגדולים של סיר אלכס פרגוסון שרכש אותו ב-7.5 מיליון ליש"ט ב-2010 מויטוריה גימראייש אחרי שהיה שחקן שהתגלה בגביע העולמי לחסרי בית. מאז הוא שיחק בבשיקטאש, ריו אבה, פאקוש פארייה ובנפיקה (משחק אחד). הוא הושאל לקורדובה הספרדית המדורגת אחרונה בליגה ורשם 16 משחקים מבלי לכבוש.

ווסט ברומיץ' אלביון הועמדה למכירה

ראשי ווסט ברומיץ' אלביון מנסים למכור את הקבוצה והציבו תאריך יעד של עד ה-31 במאי כדי לקבל הצעות לרכוש את המועדון. היו"ר הנוכחי, ג'רמי פירס, שהוא גם הבעלים דורש 150 מיליון ליש"ט על מכירת הקבוצה. הוא לא היה רוצה למשוך את העיסקה לחודשי הקיץ ומבקש שהיא תוכל להתכונן היטב לעונה הבאה.

אוהדי ווסט ברומיץ'. מה יהיה על הקבוצה שלהם? (GettyImages)

אוהדי WBA יכולים להתחיל לחשוש, שכן עידן של אי ודאות אופף אותם. קבוצות רכישה מאסיה וארה"ב הביעו עניין, אבל מוכנות לשלם לא יותר מ-110 מיליון ליש"ט. 

עוד באותו נושא: ג'ק ווילשייר, פדרו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי