Sport1 Banner

מוריניו: "אנחנו הקבוצה שכולם רוצים להיות"

טרי. רק קוסטה והזאר כבשו יותר ממנו העונה עבור צ'לסי
טרי. רק קוסטה והזאר כבשו יותר ממנו העונה עבור צ'לסי | צילום: Gettyimages

מנג'ר צ'לסי קרוב לאליפות אחרי 1:3 בחוץ על לסטר. טרי: "מגיע לנו יותר קרדיט"

(גודל טקסט)

צ'לסי עצרה את מסע ההיחלצות של לסטר סיטי מתחתית הפרמיירליג, כשניצחה אותה 1:3 בקינג פאואר סטדיום וכעת זקוקה לניצחון על קריסטל פאלאס ביום ראשון בסטמפורד ברידג' (חי בספורט1 וב-HD החל מהשעה 15:20) כדי לזכות באליפות. זו תהיה האליפות הראשונה של צ'לסי מאז 2010, כשקרלו אנצ'לוטי אימן את הקבוצה. "הבלוז" עלו ל-13 נקודות הפרש במקום הראשון ממנצ'סטר סיטי וארסנל, אבל ל"תותחנים" יש משחק חסר.

 

ז'וזה מוריניו, שכעס על הטענות כאילו צ'לסי משחקת כדורגל משמעם וטען שאלה הטוענים כך מעופפים ולא ריאלים, אמר אחרי המשחק: "עשינו הישג פנומנלי ואנחנו במקום הראשון מהיום הראשון של הליגה. שיחקנו נגד קבוצה שיצאה למסע ניצחונות כדי להציל את עצמה מירידה וניצחנו. הניסיון שלי בכדורגל לימד אותי להיות מודאג רק מהרגשות האישיים שלי. אני יודע מה עשיתי בשנתיים האחרונות בקבוצה ואיני זקוק לאישור מאף אחד אחר על עבודתי. אני יודע בדיוק מה אנחנו שווים ואני יודע שאנחנו הקבוצה שכולם רוצים להיות". בדקות הסיום אגב, הקהל של צ'לסי שר "Boring, boring Chelsea".

 

 

המיוחד עקץ: "הלילה לא היה משעמם עבורי. לפגר במחצית זה מלחיץ. לסטר היא הקבוצה הכי טובה נגדה שיחקנו בחודש האחרון ולשחק נגדם כך במחצית השנייה היה פנטסטי. באפריל ציפו שנאבד נקודות נגד ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, אבל זה היה החודש הכי טוב שלנו". 

 

דידייה דרוגבה, שכבש את שער השוויון, אמר שהידיעה כי במשחק הבא הם יכולים לזכות באליפות נתנה להם דחיפה לעשות קאמבק במשחק, אחרי שלסטר כבשה ממש לפני הירידה למחצית. "רצינו להיות בטוחים שהמשחק נגד קריסטל פאלאס יהיה זה שיביא לנו אליפות", אמר החלוץ מחוף השנהב, "אז החלטנו להילחם בחזרה. המשחק הזה היווה קושי שהיינו זקוקים לו. מגיע ללסטר קרדיט על כך שהם שיחקו טוב והבקיעו ראשונים, אבל עשינו קאמבק יפה במחצית השנייה. לצערי הרב, לא נותנים לנו מספיק קרדיט על עבודה שאנחנו עושים. רק ניצחון אחד – ואנחנו שם".

 

 

 

ג'ון טרי, שכבש שער אחרי שהמשיך פנימה מקרוב עם רגלו שהיתה מושטת קדימה בזווית 90 מעלות, אמר שהתקשורת ואוהדי קבוצות אחרות צריכים לתת קצת יותר כבוד לצ'לסי: "אנחנו כמעט אלופים, והם היו יריבים קשוחים מאוד ושיחקו עד הסוף. במחצית השנייה חזרנו ושיחקנו טוב מאוד. היינו הקבוצה הכי טובה לאורך כל העונה, מגיע לנו שיתנו לנו קצת קרדיט. אני מקווה שביום ראשון נחגוג את התואר".

 

קטע משעשע במשחק היה כשמוריניו החמיץ את השער השלישי במשחק של ראמירז בגלל שניקה את נעליו עם בקבוק המים שלו. כשנשאל על כך אמר: "אין לי אמונות תפלות. לא חושב שאחזור על כך גם ביום ראשון".

 

 

 

גם מנג'ר לסטר, נייג'ל פירסון, תקף את אלה שביקרו את מוריניו: "זה נשמע לי מעורר מחשבה. צ'לסי היא אלופה ראויה לכל דבר. הקבוצות הגדולות יודעות לזכות בניצחונות בצורות שונות וצ'לסי הדגימה זאת הערב". ארבעה מחזורים לסיום, לסטר מדורגת מעל לקו האדום במרחק נקודה מסנדרלנד, אבל יש לה לוח משחקים קל יותר ומשחקי תחתית בעיקר מול ניוקאסל, סאות'המפטון, סנדרלנד וק.פ.ר.

 

טרי כבש את שערו השביעי העונה והוא מדורג שלישי בכובשי השערים של צ'לסי בכל המסגרות ביחד עם אוסקר ולואיק רמי, כאשר רק דייגו קוסטה (19) ואדן הזאר (18) לפניו. ההגנה של צ'לסי כולה כבשה העונה 19 שערים!

 

מארק אולברייטון שכבש ללסטר חגג שער ראשון שלו בפרמיירליג אחרי 1,226 ימים מאז 2011. וויליאן נבחר למצטיין במשחק עם ציון 8 בצ'לסי בעיתון 'דיילי מייל'. ה'דיילי סטאר' כתב בשער "כולו שלך, ז'וזה" כשהכוונה היא כמובן שהאליפות בידיים של צ'לסי ביום ראשון.

 

שער ה'דיילי מייל', הבוקר

עוד באותו נושא: ג'ון טרי, דידייה דרוגבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי