Sport1 Banner

ונגר לפני יונייטד: "לא נהיה פלופ העונה"

ימשיך לכבוש? רשפורד
ימשיך לכבוש? רשפורד | צילום: Gettyimages

ארסנל רוצה להיצמד לצמרת. ואן חאל העלה את רשפורד בן ה-18 ואת דפאיי

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:1 הדרמטי של לסטר על נוריץ', בארסנל יודעים שרק ניצחון באולד טראפורד בקרב המסקרן נגד מנצ'סטר יונייטד ישאיר אותם חזק בתמונה לזכייה בפרמיירליג (15:50, שידור ישיר בספורט1 וב-HD).

 

התותחנים התגברו על רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון שהרחיק אותם מהפסגה, אולם לאחר שניצחו את שני משחקיהם האחרונים הם רוצים להמשיך במגמה במשחק הלא פשוט. המאמן ארסן ונגר הבטיח: "לא נהיה פלופ גם השנה בליגה. הרבה אומרים שארסנל תמיד נעלמת מהמפה בחודשים מרס ואפריל. אולי איבדנו פעם או פעמיים אליפויות בתקופה הזו, אבל לאורך 20 שנה אפשר לומר שתמיד היינו חזקים יותר בחצי השני של העונה".

 

 

רוצה לראות רעב בעיניים. אלכסיס (gettyimages)

 

במפגש היחיד שהתקיים העונה בין שתי האדומות הביסה ארסנל 0:3 את מנצ'סטר באצטדיון האמירויות, אולם הפעם האחרונה שהיא חזרה עם שלוש נקודות מאולד טראפורד הייתה לפני כעשור, ב-2006, ומאז היא לא ניצחה בשמונה מפגשים. אלכסיס סאנצ'ס קרא לחבריו לנצח ולהבטיח שהתותחנים יזכו בתואר כלשהו העונה. "אני רוצה לראות את הרעב בעיניים של השחקנים כמו שהיה במשחק הראשון העונה".

 

התותחנים יסבלו מחסרונו של אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, שנפצע וייעדר כשבעה שבועות מהמגרשים. תיאו וולקוט עלה בהרכב במקומו. גבריאל מחליף את פר מרטסקר במרכז ההגנה.

 

"מינויו של מוריניו לא אושר סופית"
מהעבר השני, במנצ'סטר , שעדיין מחזיקה בשיא שלילי בפרמיירליג עם 41 נקודות ב-26 משחקים, ממשיכים להתעסק בזהות האדם שיעמוד מאחורי הקווים בעונה הבאה. ה"סאנדיי טיימס" כי הנהלת השדים האדומים יונייטד עדיין לא סגורה על ז'וזה מוריניו ולא אישרה סופית את החתמתו, כי היא סבורה שאפשר להשאיר את המינוי על אש קטנה עד סיום העונה. מלבד זאת, ואן חאל הוא לא היחיד שיסיים את תפקידו וקיימת גם כוונה להיפטר מהמנכ"ל אד וודוורד.

 

גם מעמדו בספק. וודוורד ליד בובי צ'לרטון (AFP)

 

דויד דה חאה שהחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים של היונייטד שב להרכב. אנטוני מרסיאל לא עבר את מבחן הכשירות ובמקומו ניצב בהרכבמרכוס רשפורד בן ה-18, שכבש צמד ב-1:5 נגד מידטיילנד. מרכוס רוחו עולה גם הוא ב-11 אחרי שלא שיחק בליגה מאז נובמבר.

 

ממפיס דפאיי פותח לראשונה בהרכב מאז סוף דצמבר אחרי שלא קיבל גב מהמנג'ר לואי ואן חאל. הוא נרכש בקיץ מפ.ס.וו תמורת 25 מיליון ליש"ט, אבל עד כה לא הצדיק את עצמו ונראה מצוין רק בניצחון המוחץ על מידטיילנד. למרות זאת ואן חאל העלה זיכרונות מתקופתו כמאמן הנבחרת וטען שלקח לו עשר שניות להבין שדפאיי הוא כישרון עצום.

 

"כשראיתי אותו משחק מיד אמרתי שהוא יהיה כוכב ענק. בעונה שלאחר מכן הוא כבש 20 שערים עבור פ.ס.וו", אמר לקראת ארסנל. הוא קרא לדפאיי להראות מה הוא שווה גם בפרמיירליג והוסיף: "לא התייאשתי לגביו כמו גם לא לגבי עדנאן ינוזאי, כי אלה שחקנים מוכשרים". למרות דברי LVG, כוכב הענק לשעבר של הולנד, רוד חוליט, קרא לדפאיי להפסיק להיות ילד מפונק, למכור את הרולס-רויס שרכש ולהתרכז בכדורגל.

 

חוליט קרא לו להפסיק להיות מפונק. דפאיי (משמאל) עם רשפורד (gettyimages)

 

הרכבים

 

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; גיז'רמו וארלה, מייקל קאריק, דיליי בלינד, מרכוס רוחו; מורגן שניידרלין, אנדר הררה, חואן מאטה, ג'סי לינגארד, ממפיס דפאיי; מרכוס רשפורד.

 

ארסנל: פטר צ'ך; הקטור ביירין, גבריאל, לורן קוסיילני, נאצ'ו מונריאל; ארון ראמזי, פרנסואה קוקלין, מסוט אוזיל; אלכסיס סאנצ'ס, תיאו וולקוט, דני וולבק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי