Sport1 Banner

"שיגידו תודה שהם לא הפסידו"

|

ביקורת באנגליה נגד ואן חאל אחרי ה-1:1 מול ווסטהאם: "יש לו רק טקטיקה אחת"

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו    צילום: GettyImages

מנצ'סטר יונייטד חילצה אתמול (ראשון) תיקו 1:1 באפטון פארק מול ווסטהאם יונייטד והחמיצה הזדמנות להתקרב לשכנה שלה הסיטי, אבל בעיקר גרר סגנון משחקה לגלוג בקרב הפרשנים. אפילו מנג'ר ווסטהאם יונייטד, סאם אלרדייס, עקץ: "לא היה לנו קל להתמודד עם סגנון המסירות הארוכות של היונייטד". מה שפעם היה סגנון אנגלי שעבר מהעולם חזר אצל ואן חאל להיות פופולארי ובאנגליה לא אוהבים את ההליכה לאחור הזאת.

ה'סאן' הלונדוני טוען הבוקר שאלרדייס תקע את הסכין בגבו של לואיס ואן חאל כשאמר אחרי המשחק בעקבות השיוויון של דיילי בלינד בדקה ה-91: "אתם יכולים למתוח ביקורת על סגנון הכדורים הארוך של ואן חאל כמו שאתם מותחים ביקורת על כך שאני ישיר מדי. הבעיה שלנו היתה שלא יכולנו להסתדר עם הסגנון הזה של היונייטד וזה השתלם להם. זה לא היה שער נורמלי שאתה סופג נגד יונייטד, זה היה כדור גובה מהאמצע. הפגנו יכולת מצוינת וזה ממש חבל שספגנו שער כזה". 

אלרדייס הדגיש: יונייטד צריכה לומר תודה שלא הפסידה לשוער דויד דה חאה וזה מוכיח עד כמה אנחנו שיחקנו טוב". 

ואן חאל זעם על הרחקתו של לוק שואו וטען שהאדום לא היה מוצדק. כמו כן ואן חאל שיבח את מרואן פלאיני שנכנס כמחליף ואמר שמשחק הגובה שלו עשה את ההבדל ליונייטד. הוא איים שימשיך לשחק עם פלאיני אם אנחל די מאריה ואדנן ינוזאי שהיו אמורים להחזיק בכדור לא יתנו את התוצרת שלהם. "הם שחקנים יצירתיים ולכן לפעמים אנחנו לא זוכים בכדור השני איתם, כי הם לא לוחמים, אבל אנחנו צריכים להתחיל לקחת את הכדורים האלה. פלאיני למשל נותן לנו יותר עוצמה. אני לא יכול להיות מרוצה מהנקודה, כי אני כועס על המחצית הראשונה שהחלשה שלנו".  

דיילי בלינד שכבש את השיוויון עמוק בזמן פציעות אמר: "השער הזה הוא מתנה על כך שלא הרמנו ידיים עד לרגע האחרון". 

ואן חאל לא אהב את ההרחקה שלו וטען שהיא לא מוצדקת. לוק שואו

ה'דיילי מייל' יוצא בביקורת קשה על ואן חאל שיש לו רק טקיטקה אחת. בעל הטור מרטין סמואל כתב: "זה נראה שיונייטד הצילה נקודה, אבל נכון יותר שהיא יצאה מהפסד במזל. אם לוקחים בחשבון כמה יונייטד השקיעה ברכש שחקנים היא היתה צריכה להיות במקום טוב יותר. אם לא ישתפרו הם לא יצליחו במשימה להישאר בין ארבע הראשונות כשקבוצות איכותיות יותר כמו ארסנל, טוטנהאם וליברפול נושפות בעורפם". 

אנחל די מאריה שהיה אמור להיות אחד השחקנים הכי אטרקטיביים ביונייטד שיחק גם בראש שיטת היהלום של ואן חאל וגם כשהוסט לאגף שמאל. העיתון כתב הבוקר כי הוא פשוט איבד מהקסם שלו. העיתון כותב שוואן חאל חיסל גם את ווין רוני אותו הציב במשחקים האחרונים בתפקיד אחורי והוא לא בעט אפילו כדור אחד למסגרת בחמישה משחקים ב-2015, והשאלה הגדולה האם יוכל לחזור לשחק בחוד של הנבחרת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי