Sport1 Banner

לה האבר הציעה לוונגר את מאחרז, המאמן ויתר

אלכסיס. יעשה את ההבדל?
אלכסיס. יעשה את ההבדל? | צילום: Gettyimages

מנג'ר ארסנל: "אם הייתי מביא אותו ב-400 אלף ליש"ט היו מתלוננים"

(גודל טקסט)

"סופר סאנדיי" אמיתי מצפה לנו בפרמיירליג כאשר ארבע הגדולות ייפגשו ביניהן. לסטר תתארח  (13:45, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) אצל ארסנל, ומנצ'סטר סיטי תארח (18:00, שידור ישיר בספורט1 וב-HD).

 

לסטר, שלא הכניסה בונוס אליפות בחוזי השחקנים, הבטיחה מסע ללאס וגאס אם אכן השועלים יזכו באליפות וסכום של מיליון ליש"ט על בזבוזים. בחישוב גס זה ייצא בערך 40 אלף ליש"ט לשחקן.

 

 

ובינתיים פורסם באנגליה כי ארסנל פספסה את ריאד מחרז, כוכב לסטר. מסתבר שבחלון ההעברות של ינואר הוצע האלג'יראי של לה האבר לארסן ונגר אבל הסכום – 400 אלף ליש"ט – גרם למנג'ר התותחנים לחשוב שהקשר אינו מספיק טוב.

 

מאחרז. "היו אומרים שהוא לא שווה כלום" (gettyimages)

 

"אם הייתי מחתים שחקן ב-400 אלף ליש"ט לפני ששיחק היו אומרים שהוא בטח לא שווה", ניסה ונגר להצטדק, אבל אם הייתי משלם עליו 40 מיליון ליש"ט כולם היו אומרים שרכשתי שחקן גדול".

 

גם אנגולו קאנטה, הקשר האחורי של השועלים שנרכש מקאן בקיץ תמורת 5.6 מיליון ליש"ט, חמק מהתותחנים. "ראינו אותו משחק וידענו שיש לו איכות, אבל לא האמנו שהוא יגיע כל כך מהר לפרמיירליג", גילה ונגר.

 

בתוך כך, החתימה ארסנל את הסקאוט של לסטר, בן ריגלסוור, וסקאוט של מילוול  במטרה לגלות את ג'יימי וארדי הבא. גארי ליניקר, שחקן העבר והשדר עקץ בתגובה: "הם הביאו את האיש הלא נכון. מי שגילה אותם הוא עוזר המאמן סטיב וולש".

 

EXCLUSIVE: Leicester's players to be rewarded with all expenses paid trip to Las Vegas if they can win the title https://t.co/JNRgO1d1v9

— MailOnline Sport (@MailSport) February 14, 2016

 

טים שרווד שזכה עם בלקבורן באליפות ב-1995, במה שמכונה 'האליפות האחרונה שהלכה לקבוצה קטנה' אמר ל"מירור": "אני רואה שיש בלסטר, בכל שחקן ושחקן,  את האמונה לזכות. זה יהיה מדהים אם יעשו זאת. כל אחד אומר ששני המשחקים הבאים המכריעים עבורם והם ממשיכים לנצח".

 

במשחק הראשון העונה בין הקבוצות ניצחה ארסנל 2:5 בלסטר, אחד משני ההפסדים היחידים של השועלים העונה (השני 1:0 לליברפול). בנוסף לסטר לא ניצחה את ארסנל ב-18 המפגשים האחרונים.

 

הרכבים 

 

ארסנל: פטר צ'ך, הקטור ביירין, פר מרטסאקר, לורן קוסיילני, נאצ'ו מונריאל,  ארון ראמזי, פרנסואה קוקלין, מסוט אוזיל, אלכסיס סאנצ'ס, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, אוליבייה ז'ירו

 

לסטר: קאספר שמייכל, דני סימפסון, ווס מורגן, רוברט הות', כריסטיאן פוקס, מארק אולברייטון, דניאל דרינקווטר, אנגולו קאנטה, ריאד מאחרז; ג'יימי וארדי, שינז'י  אוקזאקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי