Sport1 Banner

ונגר זעם: "קוקלן טעה, אבל השופט צריך לתת הסברים"

סבור שאם ארסנל הייתה נותרת ב-10 שחקנים היא לא הייתה מאבד יתרון. ונגר
סבור שאם ארסנל הייתה נותרת ב-10 שחקנים היא לא הייתה מאבד יתרון. ונגר | צילום: Gettyimages

ארסנל וטוטנהאם סיימו ב-2:2. פוצ'טינו: "מאוכזב אך מרוצה. הפנים לדורטמונד"

(גודל טקסט)

טוטנהאם עשתה היסטוריה כאשר במשך רבע שעה צעדה בפסגת הפרמייר-ליג לראשונה מאז 1964, אבל ארסנל הגיעה להילחם על חייה בצמרת ועם עשרה שחקנים חזרה מפיגור 2:1 בדרך ל-2:2 מרתק.

 

גארי לינקר סיכם את מה שכולם הרגישו שזו תוצאה מצוינת ללסטר בציוץ משלו.

 

That's a very good result for……Leicester.

— Gary Lineker (@GaryLineker) March 5, 2016

 

ארסן ונגר שיבח בסיום את השחקנים שלו על רוח הלחימה שלהם. "חבל שלא לקחנו את כל שלוש הנקודות, הובלנו ראשונים וחבל שלא החזקנו ביתרון. עשינו טעויות ואני מאמין שאם היינו נשארים 11 נגד 11 לא היינו מאבדים נקודות וגם שער השוויון נבע מטעות קשה שלנו. מצד שני אני מאושר וגאה בהופעה שלנו ומאיך שהגבנו אחרי שכבר פיגרנו. אחרי ההלם של ההפסד לסוונזי לא הרמנו ידיים וגם הפעם כשהיינו בפיגור לא הרמנו ידיים".

 

הבוס של ארסנל לא אהב את העבירה של פראנסיס קוקלן שהובילה להרחקתו בצהוב שני: "לא הייתי צריך להגיד לו הרבה, הוא יודע שהוא עשה טעות גדולה. הזהרתי אותו במחצית ואז הוא פספס את התאקל והורחק. אני לא אומר שהוא איכזב אותנו, זו האשמה גדולה מדי, הוא עשה טעות וצריך לתקן את זה בעתיד".

 

כעס גם על השופט וגם על קוקלן (gettyimages)

 

לצרפתי היו כרגיל טענות גם לשופט מייקל אוליבר שלא הרחיק בצהוב שני את אריק דייר שאחז את חולצתו של אוליבייה ג'ירו: "לא הבנתי למה אוליבר היה קשוח איתנו ורך עם טוטנהאם. אולי השופט היה צריך לבוא למסיבת העיתונאים ולהסביר את ההחלטות שלו".

 

על סיכויי האליפות ונגר אמר שהוא אובד עצות: "אני לא יודע כבר מה לומר, כולן מאבדות נקודות. בואו נראה מה יקרה במחזור הזה. אנחנו שאבנו עידוד מהמשחק".

 

פספסו הזדמנות. שחקני טוטנהאם (gettyimages)

 

בטוטנהאם הייתה אכזבה גדולה בסיום. התרנגולים כבר הוליכו נגד עשרה שחקנים, היו טובים יותר, שיחקו כדורגל יפה והגיעו להזדמנויות רבות, אבל לבסוף נותרו עם נקודה אחת לאחר שאלכסיס סאנצ'ס כבש לראשונה אחרי 11 משחקים ומנע מהם כמה שעות של אושר.

 

מאוריסיו פוצ'טינו טען אחרי המשחק שהוא מרוצה: "אחרי שהובלנו 1:2 אני אולי קצת מאוכזב, אבל חשוב ששמרנו על פער שלוש נקודות מארסנל. אין ספק שפספסנו הזדמנות. אחרי שהארי קיין כבש זה היה 11 שלנו נגד 10 שלהם, אבל הם כבשו שער יפה מאוד מטעות שלנו. אני מרוצה מהתגובה שלנו אחרי ההפסד לווסטהאם. חייבים להתרכז עכשיו במשחק נגד דורטמונד. הקבוצה צעירה מאוד ואנחנו צריכים עוד להשתפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי