Sport1 Banner

חושב רחוק: קונטה רוצה את נאינגולן לצ'לסי

בקרוב בסטמפורד ברידג'? נאינגולאן
בקרוב בסטמפורד ברידג'? נאינגולאן | צילום: Gettyimages

דיווחים: המאמן נפגש עם אברמוביץ' והקסים אותו, חתימה צפויה בקרוב

(גודל טקסט)

צ'לסי מקווה לסגור עם אנטוניו קונטה עד יום חמישי, ועד סוף החודש היא צפויה להודיע באופן רשמי שהוא יאמן אותה החל מהעונה הבאה. עד כה פורסם על שלושה מאמנים נוספים שהיו מועמדים למועדון: מסימיליאנו אלגרי, חורחה סמפאולי ודייגו סימאונה.

 

לאחר שבתחילת החודש בעל הבית, רומן אברמוביץ', נפגש עם מאמן נבחרת איטליה וסוכנו פדריקו פאסטורלו במונאקו, נציגיו אמורים להגיע ללונדון לשיחות אחרונות. קונטה לא מבזבז זמן ומזה תקופה לומד אנגלית, במטרה שיגיע מוכן לתחילת העונה הבאה באותו סגנון בו פפ גווארדיולה הגיע לבאיירן מינכן ודיבר גרמנית עם העיתונאים.

 

 

העיתון "טלגרף" דיווח הבוקר, כי לקונטה כבר יש תוכניות רכש לצ'לסי אם אכן החתמתו תצא לפועל. השחקן הראשון שירצה לרכוש הוא הבלגי ראדג'ה נאינגולן, הקשר עם תספורת המוהיקן שמשחק ברומא וקודם שיחק בפאלרמו. הקשר הבלגי גילה יכולת טובה מאוד במשחק ההפסד של רומא 2:0 מול ריאל מדריד. הוא חתום עד 2020 ברומא, אבל זו עשויה להסכים למכור אותו תמורת סכום המוערך ב-20 מיליון ליש"ט.

 

השערוריות רודפות אחריו זו אחר זו. קונטה עם המדים הלאומיים (gettyimages)

 

קונטה אמור לחתום לשלוש השנים הבאות, אבל עוד לפני שחתם כבר פרסמו באנגליה את כל השערוריות בהן היה מעורב, כשבראשן המעורבות שלו במכירת משחק כשאימן את סיינה ב-2010/11. נשיא הקבוצה בה אימן דרש ששחקניו יימכרו את המשחק כדי לזכות בהתערבות וקונטה טען שלא ידע על כך.

 

גם במהלך אימון הסקואדרה אזורה הוא עורר מספר מהומות, אחרי שהתברר שספונסרים חיצוניים מממנים את המשכורות שלו. הוא אפילו העיד פעם על עצמו: "תמיד יש בלאגן סביבי".

 

אנדרה פירלו כתב בביוגרפיה שלו שבאימון הראשון של קונטה ביובנטוס הוא השאיר עליו רושם עז: "הוא יודע לדבר עם שחקנים ולהוציא מהם את המקסימום. המילים שלו מסוגלות לפתוח את דלתות המוח שלך". הסברה היא שקונטה הרשים מאוד גם אברמוביץ' בשיחה ביניהם.

 

הוקסם מקונטה? אברמוביץ' (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי