Sport1 Banner

ואן חאל האשים: "מאטה נהג בטיפשות והזיק לנו"

פגע ביונייטד. מאטה אחרי ההרחקה
פגע ביונייטד. מאטה אחרי ההרחקה | צילום: Gettyimages

קשר יונייטד הורחק בהפסד לברומיץ'. בתקשורת האנגלית "שחטו" את הספרדי

(גודל טקסט)

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, שגעון מרכוס ראשפורד ומחמאות נדירות לעבר לואי ואן חאל, מנצ'סטר יונייטד חזרה לסורה. השדים האדומים הפסידו 1:0 אצל ווסט ברומיץ' והתרחקו מהמקום הרביעי, המוליך למוקדמות ליגת האלופות (3 נקודות ממנצ'סטר סיטי, לה משחק פחות).

מי ש"סייע" ליונייטד לקטוע את הרצף החיובי היה דווקא חואן מאטה. הקשר הספרדי ספג שני כרטיסים צהובים בתוך דקות ספורות והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים כבר בדקה ה-26. ואן חאל לא שכח את זה.

"מאטה הזיק לקבוצה. הוא ספג צהוב טיפשי ראשון וידע שהוא יכול להיות מורחק", האשים ההולנדי את שחקנו והוסיף: "אתה צריך לקחת כאלה דברים בחשבון. הוא הזיק לנו. ההחלטה להרחיק אותו הייתה נקודת המפנה במשחק". אגב, שתי העבירות שביצע מאטה היו על דארן פלטשר, קשר יונייטד לשעבר.


היה עצבני מאוד בסיום. ואן חאל (gettyimages)

בעיתון הבריטי "המירור" הצטרפו לטענות של ואן חאל נגד שחקן נבחרת ספרד וכתבו: "שלוש דקות של טירוף מצד מאטה יכולים להרוס ליונייטד עונה שלמה". ב"דיילי מייל" הוסיפו: "מאטה איבד את הראש והרס ליונייטד את החלום לשחק באלופות בעונה הבאה".

למרות הדברים שהטיח בספרדי, המנג'ר ההולנדי יצא נגד השופט מייק דין בטענה כי לא היה צריך להרחיק את השחקן רק לאור העבר הנקי שלו. "הוא יודע שמאטה אף פעם לא ניסה להזיק למישהו", אמר ואן חאל.

כאמור, ההפסד לברומיץ' הרחיק את יונייטד שוב מהמקום הרביעי בפרמייר-ליג. ואן חאל הודה: "ההפסד הזה הוא מכה קשה עבורנו. עכשיו אנחנו פשוט צריכים לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו". 

SUN TEL: Total Football – Stupid boy! #much#bbcpaperspic.twitter.com/jalHDCNugE

— Neil Henderson (@hendopolis) March 6, 2016
עוד באותו נושא: חואן מאטה, לואי ואן חאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי