Sport1 Banner

דיווח: צ'לסי מנהלת מו"מ עם קונטה, שלומד אנגלית

לא רוצה להישאר מובטל אחרי היורו. קונטה
לא רוצה להישאר מובטל אחרי היורו. קונטה | צילום: GettyImages

ייבוא איטלקי: גם אלגרי בתמונה. טרי טוען שהנהלת הבלוז משקרת בעניינו

(גודל טקסט)

מי יהיה מנג'ר צ'לסי לעונה הבאה? הדבר עוד לא נסגר סופית, אבל עושה רושם שהוא יהיה איטלקי. בסוף השבוע פורסם באיטליה שמאמן יובנטוס, מקסי אלגרי, סגר בסטמפורד ברידג' לארבע שנים וירוויח 7 מיליון יורו לעונה, אבל לידיעה לא היה אישור רשמי.

 

ה"אקספרס" פרסם בשער הספורט של העיתון, כי דווקא מאמן יובנטוס הקודם, אנטוניו קונטה, שמאמן את נבחרת איטליה, מנהל מו"מ עם הקבוצה ונמצא דווקא בעמדה טובה יותר לחתום שם. קונטה לא קיבל הצעה להאריך את חוזהו באזורי אחרי יורו 2016, ונראה שהוא לא מעוניין להישאר מובטל.

 

 

לפי העיתון, רומן אברמוביץ' עוד לא סיכם עם אף מאמן והציב בראש הרשימה של המועמדים את אלגרי וקונטה אחרי שמאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה סירב להגיע. גם מנואל פלגריני שיעזוב בקיץ את מנצ'סטר סיטי וחורחה סמפאולי שאימן עד לאחרונה את נבחרת צ'ילה מועמדים לתפקיד.

 

Saturday's Daily Express back page:
Exclusive – Chelsea's Italian job#tomorrowspaperstoday#bbcpapers#cfcpic.twitter.com/iY9gE8PfR2

— Nick Sutton (@suttonnick) February 5, 2016

 

קונטה זכה בשלוש אליפויות רצופות עם יובנטוס והעלה את איטליה ליורו ללא הפסדים במוקדמות. הוא נחשב למאמן מבריק והפתיע כשעזב את הליגה לטובת הנבחרת, אבל הוא רוצה כעת לחדש את הקריירה כמאמן של קבוצה בכירה.

 

קונטה הודה שהוא רוצה לאמן בפרמייר-ליג ושהוא לוקח שיעורים באנגלית כדי להגיע מוכן לליגה. לפי הדיווח, בשבוע שעבר הוא נפגש עם סוכנים מטעם צ'לסי לשיחות על החתמתו. בנוסף לכך, הוא גם הגיע ללונדון לפני חג המולד. בהמשך חודש פברואר הוא אמור לשוחח עם ראשי ההתאחדות על עתידו בנבחרת, כשההערכה היא שאלא אם איטליה תזכה ביורו הוא עשוי לעזוב.

 

טרי לא מאמין להנהלה

בתוך כך פורסם שקפטן צ'לסי, ג'ון טרי, ממשיך עם הכסאח שלו עם הנהלת צ'לסי שלא הסכימה להאריך את חוזהו. לפי העיתון הבלם אמר לראשי המועדון: "יכול להיות שאתם לא מרוצים ממני, אבל גם אני לא מרוצה מכם". בצ'לסי כועסים על טרי שמיהר להצהיר שהוא לא ממשיך עונה הבאה. לטענתם, המו"מ לא מוצה ועל הפרק הייתה אפשרות שהוא ימשיך ברגע שימונה מנג'ר חדש שהיה מחליט על עתידו.

 

ההנהלה לא הייתה צריכה לחכות למנג'ר חדש. טרי (gettyimages)

 

טרי טוען שזה שקר, כי היו החלטות שהתקבלו ללא קשר למנג'ר החדש, כגון הארכת חוזהו של בראניסלב יובנוביץ' בעונה אחת או מכירת ראמירז לסין תמורת 25 מיליון ליש"ט והחתמת בלם ניו יורק רד בול מאט מיאזגה. ההנהלה גם דחתה הצעה של ג'יאנגסו סיינט הסינית לרכוש את אוסקר תמורת 75 מיליון ליש"ט.

 

בתוך כך, הצהיר המנג'ר חוס הידינק, כי הרכש החדש החלוץ פאטו עוד לא בכושר משחק ויעברו עוד כמה שבועות עד שיהיה כשיר לשחק.

עוד באותו נושא: ג'ון טרי, מאסימו אלגרי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי